اگر دهه شصتی یا قبل از آن باشید حتما بازی کلاغ پر را به یاد دارید؛ همان بازی‌ای که دور هم جمع می‌شدیم و یک بزرگسال با نام بردن از پرندگان و گاهی اشیاء غیر پرنده، کودکان را با خود همراه می‌کرد تا با یکدیگر از «پر» یا «نه پر» بودن حیوان یا شی نام‌برده سخن بگویند. این بازی کودکانه در نوع خود دقت بسیاری می‌خواست و بچه‌هایی که به اشتباه یک نه پر را پرنده خطاب می‌کردند، از دور مسابقه خارج می‌شدند و باید به گوشه‌ای می‌رفتند.

بازی ایرانی کلاغ پر

بازی ایرانی کلاغ پر

بازی ایرانی کلاغ پر

کلاغ پر انواع و اقسام حالت‌های بازی از درجات سختی مختلف تا حالت‌های ویژه را دارد که باید با پرداخت سکه آزاد کنید

حال سال‌ها گذشته‌ و دیگر این بازی‌های کودکانه جای خود را به سرگرمی‌های الکترونیکی داده‌اند تا کودکان یا بزرگسالان این‌بار استعدادهای خود را در بازی‌های ویدیویی به نمایش بگذارند. در این مقاله می‌خواهیم بازی ایرانی کلاغ پر را معرفی کنیم که با الهام از این بازی کلاسیک، بازیکنان را به چالشی جدید برای رقابتی نفس‌گیر‌ می‌برد. در بازی اندروید کلاغ پر باید با توجه به تصاویری که نمایش داده می‌شوند، گزینه پر یا نه پر بودن آنها را حدس بزنید. بازی در سه درجه سختی از آسان تا سخت، بازیکنان را با اشکالی بعضا خنده‌دار مانند یک گاو در حال مدیتیشن همراه می‌کند و باید در نبردی با زمان به سرعت تشخیص دهید که تصویر نمایش داده‌شده قادر به پرواز است یا خیر. بسته به درجه سختی، تصاویر نمایش داده‌شده نیز از منطق جداگانه‌ای پیروی می‌کنند. به عنوان مثال، در حالی که در درجه سختی آسان، تنها حیوانات و حشرات زنده یا مرده نمایش داده می‌شوند، در درجه سختی بالا شاهد ترکیب شرایط مختلف مانند پرنده‌ای با زنجیر آهنی هستیم که باید بر اساس شرایط، امکان پرواز یا عدم پرواز را بررسی کنید.

بازی همچنین حالت دونفره آفلاین و آنلاین را در اختیار شما می‌گذارد. در حالت آفلاین، صفحه به دو نیم تقسیم می‌شود و هر یک از بازیکنان در گوشه‌ای از صفحه می‌نشینند تا با نمایش تصاویر، با یکدیگر رقابت کنند. این موضوع در حالت آنلاین متفاوت است و در حقیقت از شرایط حریف تا زمان باخت اطلاع ندارید. با باخت یکی از طرفین و انجام اشتباهات پی‌ در پی، یکی از بازیکنان حذف می‌شود و برنده جایزه‌ای را دریافت می‌کند.

بازی ایرانی کلاغ پر

بازی ایرانی کلاغ پر

بازی ایرانی کلاغ پر

طراحی تصاویر نمایش داده‌شده و رابط کاربری بازی کلاغ پر یکی از مواردی است که توجه شما را به خود جلب می‌کند. بازی طراحی ساده، اما زیبایی دارد و به همین دلیل به راحتی با آن ارتباط برقرار می‌کنید. واکنش سریع‌ نرم‌افزار به انتخاب‌های شما و کاهش نیافتن سرعت روند بازی، باعث شده تا قادر به انجام پشت سرهم بازی تا ۱۰ بار باشید. اینجا است که نقطه ضعف کلاغ پر خودنمایی می‌کند. با ورود به کلاغ پر، به تعداد مشخصی قادر به انجام پشت سرهم مسابقه هستید و در نتیجه با تمام شدن فرصت‌ها باید مدت زمان مشخصی را در انتظار باشید. هرچند خرید‌های درون برنامه‌ای برای شروع دوباره و سریع در نظر گرفته شده، اما وجود این‌طور محدودیتی کمی توی ذوق می‌زند.

هرچه که باشد، بازی کلاغ پر هنوز هم جذابیت‌ها و اعتیاد‌آوری خودش را دارد و قادر است تا بازیکنان را مدتی سرگرم‌ کند. این بازی با ارائه محیطی ساده و البته دوست‌داشتنی سعی دارد تا واکنش دیداری بازیکنان را به چالش بکشد و در رقابت‌های آفلاین و آنلاین بازیکنان را به مصاف یکدیگر ببرد. بازی اندروید کلاغ پر اکنون به صورت رایگان از طریق کافه بازار قابل دانلود است.

دانلود بازی اندروید کلاغ پر

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *