بازی اندروید و آیفون Dots & Co: A Puzzle Adventure یکی از بهترین‌های سبک پازل روی موبایل است.

در دوران کودکی نسل ما، خبری از تبلت یا گوشی‌های هوشمند نبود و بازی‌های دورهمی را مواردی مثل اسم و فامیل یا نقطه و خط تشکیل می‌دادند. اگر از طرفداران نقطه و خط بودید، امروز یک بازی اندروید و iOS تقریبا مشابه با آن را با نام Dots & Co: A Puzzle Adventure معرفی خواهیم کرد که هم یک بازی موبایل اعتیادآور است و هم می‌تواند برای مدت طولانی سرگرم‌کننده و در عین حال آرامش بخش باشد.

در بازی Dots & Co: A Puzzle Adventure هدف بسیار ساده‌ای دارید و باید نقاط را به هم وصل کنید تا مثلا تعداد مشخصی از نقطه‌های یک رنگ خاص جمع‌آوری شود یا اینکه مثلا خانه‌های یخی را از بین ببرید تا مرحله به پایان برسد. استودیو پلی‌داتس، سازنده بازی، برای اینکه از یکنواخت شدن آن جلوگیری کند، یک سری خلاقیت‌های جالب را در بازی گنجانده است. برای مثال در صورتی که بتوانید با وصل کردن نقطه‌های هم‌رنگ یک مربع یا مستطیل بسازید، تمامی نقطه‌های آن رنگ از بین خواهند رفت و امتیاز زیادی نصیب‌تان خواهد شد. یا یکی دیگر از خلاقیت‌ها، بودن یک همراه در طول مراحل است که ابتدا باید با جمع کردن نقطه‌های مثلثی شکل وی را شارژ کنید تا بتواند از قابلیت مخصوص خودش استفاده کند. در طول بازی با چندین همراه آشنا خواهید شد که هریک ویژگی‌های مخصوص به خودشان را دارند و مثلا یکی از آن‌ها قادر است تمامی نقطه‌های یک رنگ تصادفی را از صفحه پاک کند.

بازی اندروید و iOS پازل Dots & co

بازی اندروید و iOS پازل Dots & co

تا آخرین آپدیت بازی، Dots & Co: A Puzzle Adventure دارای ۲۷۵ مرحله است که سازندگان وعده داده‌اند به مرور تعداد این مراحل بیش‌تر هم خواهد شد. درجه سختی مرحله‌ها به مرور زمان افزایش پیدا می‌کند و از آنجایی که در تعداد حرکات‌تان محدودیت دارید، ممکن است مجبور شوید یک مرحله را چندین و چند بار تکرار کنید. Dots & Co یک بازی موبایل رایگان است که مانند اکثر نمونه‌های مشابه‌اش، از خرید‌های درون برنامه‌ای نیز بهره می‌برد. برای انجام مراحل، نیاز به انرژی خواهید داشت و این انرژی در طول بازی با صبر کردن یک زمان مشخص یا تمام کردن مراحل به‌تان داده می‌شود. ولی اگر انرژی‌تان ته کشیده و حوصله صبر کردن هم ندارید، می‌توانید از خرید‌های درون برنامه‌‌ای استفاده کنید. یا یکی دیگر از موارد قابل خرید، نشان‌های زرد رنگ هستند که با استفاده از آن‌ها زمانی که تعداد حرکت‌تان در طول مرحله به پایان رسیده ولی هنوز موفق به تمام کردن مرحله نشده‌اید، می‌توانید برای دریافت حرکات بیشتر استفاده کنید. اما در مجموع بازی هرگز شما را مجبور به پرداخت پول نمی‌کند و با کمی صبر می‌توانید به صورت کاملا رایگان از آن لذت ببرید.

در طراحی Dots & Co: A Puzzle Adventure از رنگ‌های بسیار شاد استفاده شده و موسیقی‌های آرامش‌بخشی نیز در جریان بازی پخش می‌شوند. در کل Dots & Co از آن دست بازی‌هایی است که می‌تواند پس از یک روز کاری شلوغ و پراسترس بسیار آرامش‌بخش و سرگرم‌کننده باشد.

Zoomg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *