این بازی اندروید و آیفون که از قضا همین چند روز پیش برای موبایل منتشر شده، Galaxy Of Pen & Paper نام دارد و یک بازی نقش آفرینی جذاب و سرگرم‌کننده است.

در ابتدای بازی Galaxy Of Pen & Paper، باید سه شخصیت مختلف بسازید؛ سه شخصیتی که پس از آن دور یک میز می‌نشینند و در تصور‌شان، به سفری فضایی می‌روند! سفری که در آن باید با انواع و اقسام موجودات فضایی مبارزه کنید، ماموریت‌های مختلف را انجام دهید، بین سیاره‌های مختلف سفر کنید و در کل، ماجراجویی جذاب و سرگرم‌کننده‌ای را تجربه کنید. یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازی Galaxy Of Pen & Paper، مبارزه‌های آن هستند. در طول بازی شاهد دو نوع مبارزه هستیم که البته هر دو حالتی نوبتی دارند. در نوع اول از مبارزه‌ها، باید برای مثال تعداد مشخصی از دشمنان را که می‌توانند موجودات فضایی یا حتی یک ماشین لباس‌شویی بوکسور (!) باشند، شکست دهید. در این حالت شما دو شخصیت دارید و زمانی که نوبت‌تان شد، می‌توانید با انتخاب ضربه معمولی یا قابلیت‌های ویژه کاراکتر‌ها، به دشمن آسیب وارد کنید.

بازی اندروید و آیفون Galaxy of Pen & Paper

طنز المانی است که در تمام بخش‌های بازی از دیالوگ‌ها گرفته تا طراحی شخصیت‌ها، دیده می‌شود

اما نوع دوم مبارزه‌ها که به آن‌ها اشاره کردیم، پس از گذشت مدتی از زمان بازی قابل تجربه خواهند بود؛ زمانی که پس از مدتی یک سفینه به دست می‌آورید و می‌توانید با آن بین سیاره‌ها سفر کنید. حال در جریان این سفر‌ها، ممکن است با سفینه‌های دیگر رو‌به‌رو شوید و با آن‌ها مبارزه کنید. این نوع مبارزه‌ها هم حالتی نوبتی دارند، ولی در ابتدای هر نوبت یک تاس پرت خواهید کرد که بسته به شماره آن، به شما AP داده خواهد شد و با توجه به میزان AP‌ای که دارید، می‌توانید به دشمن حمله کنید یا کار‌های دیگری از جمله احیای سلامتی سفینه‌تان انجام دهید. در مجموع Galaxy Of Pen & Paper از حیث گیم‌پلی، یک تجربه لذت‌بخش و سرگرم‌کننده شبیه به بازی‌های نقش‌آفرینی نوبتی کلاسیک است و اگر از طرفداران این سبک باشید، قطعا از بازی و ماجراجویی در دنیای آن لذت زیادی خواهید برد.

یکی دیگر از ویژگی‌های خیلی خوب بازی Galaxy Of Pen & Paper، وجود طنز غنی در بازی است. در طول بازی، با شخصیت‌های بسیار زیادی رو‌به‌رو می‌شوید و از طرف دیگر صحبت‌های زیادی هم بین سه شخصیتی که خلق کرده‌اید رد و بدل می‌شود و المانی که در اکثر این دیالوگ‌ها دیده می‌شود، طنزی است که قطعا می‌تواند باعث شود حداقل لبخندی روی لب‌تان ظاهر شود و بازی از آن حالت خشک آثار نقش‌آفرینی جدی خارج شود. البته این طنز تنها به دیالوگ‌ها خلاصه نشده و برای مثال در طراحی شخصیت‌ها و دشمن هم دیده می‌شود که به نمونه‌ای از آن در قالب یک ماشین لباس‌شویی مشت‌زن اشاره کردیم!

بازی اندروید و آیفون Galaxy of Pen & Paper

Galaxy Of Pen & Paper علاوه بر اندروید و آیفون، برای پی‌سی نیز منتشر شده است و یک بازی پولی با قیمت ۵ دلار است. با این حال اولا بازی آن‌قدر محتویات زیادی دارد که به اندازه قیمتش بتواند شما را سرگرم کند و علاوه بر آن، با پرداخت این مبلغ، می‌توانید از یک بازی کامل بدون هیچ تبلیغات یا خرید‌های درون برنامه‌ای لذت ببرید. همچنین مساله دیگری که بهتر است در مورد بازی به آن اشاره کنیم، جنبه‌های صوتی و بصری Galaxy Of Pen & Paper است. سازندگان برای این بازی گرافیکی پیکسلی خلق کرده‌اند که کاملا مناسب حس و حال کلاسیک آن است. همچنین گرافیک بازی با وجود پیکسلی بودن، زیبا است و داشتن سبک گرافیکی قدیمی، به معنی ضعیف بودن جلوه‌های بصری آن نیست. از طرفی دیگر در طول بازی، شاهد پخش موسیقی‌هایی الکترونیک هستیم که هم گوش‌نواز هستند و هم به خوبی هم‌سو با حس و حال بازی هستند.

در کل اگر به بازی‌های نقش‌آفرینی، مخصوصا از نوع کمی عجیب و غریب علاقه دارید، دانلود بازی موبایل Galaxy Of Pen & Paper پیشنهاد می‌شود:

دانلود بازی Galaxy Of Pen & Paper
insta-tanikal
  • معرفی بازی موبایل Six.io

    معرفی بازی موبایل Six.io

    بازی‌هایی که با io تمام می‌شوند دیگر آنقدر زیاد هستند که مواجهه با آنها اجتناب ناپذیر است.…
  • معرفی بازی موبایل Castle Crush

    معرفی بازی موبایل Castle Crush

    اگر از طرفداران بازی‌های استراتژیک آنلاین موبایلی هستید، به طور حتم حداقل برای یک‌ بار هم …
  • معرفی بازی موبایل Zombie Raid Survival

    معرفی بازی موبایل Zombie Raid: Survival

    زامبی‌ها امروزه نه تنها در دنیای فیلم و سریال بلکه در صنعت بازی‌های رایانه‌ای نیز صاحب ژان…
  • معرفی بازی موبایل Stormbound: Kingdom Wars

    معرفی بازی موبایل Stormbound: Kingdom Wars

    بازی شطرنج یکی از بهترین سرگرمی‌هایی است که در دنیای انسان‌ها وجود دارد و جدای از این مورد…
  • بدو دهقان بدو

    معرفی بازی موبایل ایرانی بدو دهقان بدو

    سال گذشته ششمین جشنواره ملی بازی‌های رایانه‌ای تهران برگزار شد و زومجی نیز گزارشی را از بر…
  • معرفی بازی موبایل Roll The Ball

    معرفی بازی موبایل Roll The Ball

    با پیشرفت روزافزون صنعت موبایل، بازی‌های موبایل فراوانی در سبک‌های مختلف، به بازار عرضه شد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *