سری Pes ، یا همان Pro Evolution soccer را همه می شناسیم . از همان دوران قدیم و پرطرفدار که به همراه دوستان و خانواده از آن لذت میبردیم تا اکنون که که این بازی ، روز های تقریبا بدی را سپری می کند . اما اینبار میخواهیم تا عنوانی متفاوت نسبت به تمام pes های قبلی را به شما معرفی کند ؛ بازی ای که با همه pes هایی که تاکنون بازی کردیم فرق می کند و تجربه ای ناشناخته را با خود به همراه می آورد . امروزه البته بازی هایی که برای گوشی های هوشمند عرضه می شوند طرفداران کمی هم ندارند و رقم قابل توجهی را به خود اختصاص داده اند . به خصوص در کشور خودمان! پس مطمئن باشید که گیمفا ، علاقه مندان به بازی های موبایل را فراموش نمی کند! با ما و معرفی بازی Pes Club Manager همراه باشید.

تیمتان را به کهکشان ببرید!

قبل از همه باید بگوییم که برای بازی نیاز به اتصال اینترنت دارید! البته این روزها بازی های آنلاین کم نیستند و در کشور خودمان هم به شدت طرفدار دارند. احتمالا دیگر همه نام Clash Of Clans را شنیده ایم! عنوانی که حداقل در ایران میلیون ها کاربر دارد و حتی منجر به اضافه شدن زبان فارسی نیز در بازی شد! جدای از مسائلی که درباره بازی در این چند سال اخیر رخ داد ، این موضوع به پرطرفدار بودن بازی های آنلاین در کشور نیز اشاره می کند. همانطور که از نام بازی پیداست ، بازی برپایه مربی گری و هدایت تیم در فوتبال است. اگرچه بازی هایی شبیه به pescm وجود داشته اند ( حتی نسخه هایی از فیفا) اما تجربه این بازی نیز خالی از لطف نیست . زیرا همانگونه که هربازی خصوصیاتی دارد ، pescm نیز ویژگی های منحصر به خودش را دارا می باشد. در ابتدا شما می توانید نام تیم ، خود و چهره مربی را انتخاب کنید. البته چهره ها بسیار محدود وکم هستند و توسعه دهندگان باید چهره های بیشتری به بازی اضافه کنند.پس از اینکه تمام این کارها را انجام دادید ، شما صاحب یک تیم می شوید ! به همین سادگی ! شرایط در بازی چندان هم پیچیده نیست و حتی همان اول کار می توانید اولین مسابقه تان را انجام دهید . همچنین بازی قبل از شروع کار تعدادی بازیکن به عنوان هدیه در اختیارتان قرار می دهد و شما می توانید یکی از آنها را به دلخواه انتخاب ، و با تیم خود همراه سازید!

بله تیم گیمفا با موفقیت اولین بازی فصل رو پشت سر میگذارد!!!!

در ابتدای بازی ، شما در یک رقابت قرار می گیرید و بدون آنکه حق انتخاب تورنومنتی را داشته باشید ، باید به ادامه کار خود بپردازید! شما می توانید تا به دوصورت بازی تیم رو دنبال کنید : اولی به همین شکل بالا و دومی به صورت دوبعدی ! البته شما نمیتوانید همانند فیفا در عین حال به کنترل تیمتان بپردازید و بازی شما را تنها به تماشای بازی و هدایت تاکتیکی و دستوری تیم محدود کرده است.اما نباید این مورد را از نکات بد بازی برشمرد ، چراکه همین محدودیت حس بهتری به عنوان یک رهبر و سرمربی می دهد! برای بدست آوردن بهترین نتیجه و پیشرفت بازیکنان ، درست همانند دنیای واقعی باید امکانات و تجهیزات باشگاه را ارتقا بدهید. کمپ های تمرینی و ورزشگاه ها ، از مهمترین موارد برای ارتقا هستند که علاوه بر هزینه ، زمان خاصی را نیز به خود اختصاص میی دهند تا بهترین تجربه را از این امر به ما القا کرده باشد. با ارتقای ورزشگاه ها و کمپ های تمرینی ، ظرفیت و کیفیت آنها افزایش می یابد و سبب بهبود عملکرد کلی تیم نیز خواهد شد . سیستم تمرین بازیکنان در بازی هم با ایده جذابی ایجاد شده ؛ ابتدا یکی از بازیکنان موجود در تیمتان را انتخاب و پس از آن یک مربی برای تمرین او نیز استخدام می کنید! نکته جالب موضوع این است که مربی های تمرین بازیکنان نیز دارای سطح های مختلفی هستند و کیفیت های متفاوتی دارند. برای مثال سطح پیشرفت و بهبود بازیکن زیر نظر مربی با مهارت ۸۹ ، بسیار بیشتر از مربی با مهارت ۶۰ است ! باید گفت که سیستم تمرین بازی بسیار جالب و قابل قبول شکل گرفته و ایده جذابی شمرده می شود.

همانطور که گفته شد ، حالات مختلفی برای دنبال کردن بازی تیمتان در اختیار دارید ، مانند حالت سه بعدی و دو بعدی که البته حالت دو بعدی ، بازخورد بهتری برای تنظیم ترکیب و جای گیری بازیکنان به شما می دهد.

در طول مدت زمانی که مسابقه دارید و بازی را دنبال می کنید نیز می توانید ترکیب ، تاکتیک و حالت بازی تیم را کنترل کنید. برای مثال می توانید بازی دفاعی را درپیش بگیرید. یا اینکه بازی را به فاز تهاجمی ببرید و به آن سرعت ببخشید. از park the bus گرفته تا قوی ترین حالت تهاجمی ، همه و همه را می توانید بر روی تیم اعمال کنید.در طول مسابقه ، بازی را نگه دارید و حتی اگر حوصله تان سررفت ، به گذشت زمان سرعت ببخشید!!! نکته بسیار خوب بازی این است که اگر حتی در طول مسابقه اتصال اینترنت شما قطع بشوند ، بازی را از دست نخواهید داد و بلافاصله بعد از ورود دوباره ، می توان به ادامه مسابقه قطع شده پرداخت! بازی ، ماموریت ها یا چالش هایی به شما نیز پیشنهاد می دهد که اگر موفق به اتمام آنها شوید ، جوایزی از جمله پول رایج بازی و یا آیتم های اختصاصی بدست می آورید!

به این تصویر و اسامی بازیکنان دقت کنید!!! بازی کشور را شناسایی کرده و بازیکنان اولیه را بر اساس آن به شما می دهد!!!

بخشی در بازی برای امضای قرارداد نیز در نظرگرفته شده است که به تیم بسیار کمک خواهد کرد. امضای قرارداد با بازیکنان جدید ، شامل قرارداد های مختلف است و شرایط مختلفی را نیز دارا می باشد. شما می توانید قرارداد های دلخواهتان را با حقوق مورد نظر تنظیم کنید. خرید و فروش بازیکنان نیز که یکی از مهمترین عوامل حذابیت این نوع بازی ها می باشد نیز وجود دارد و شما می توانید در صورت داشتن اعتبار کافی از بهترین بازیکنان بهره مند شوید. البته شخصاً از سیستم خرید و فروش بازیکنان در pescm لذت نبردم و معتقدم می توانست بسیار جذاب تر از این حرف ها باشد!

Pes Club Manager

pescm ، بازی خوب با خصوصیات منحصر به فردی است که مطمئناً می تواند لذت بخش ظاهر شود . در جام ها شرکت کنید و تیمتان را بالاببرید. با دوستانتان رقابت کنید و بازیکنانی که همیشه آرزویشان را داشتید ، به خدمت بگیرید. از جوانان با استعداد ملی استفاده کنید! و با پیشرفت آنها ، بدرخشید. بازی البته هنوز نیاز به توسعه و ارتقا دارد و اگر روی بخش هایی از بازی بیشتر کار می شد ، قطعاً با یکی از بهترین بازی های گوشی های هوشمند در این سبک طرف بودیم. درآخر باید گفت که اگر حجم اینترنت برای شما چندان مهم نیست ، دائماً در حال دانلود هستید و مهمتر از همه ،  به فوتبال علاقه دارید ، احتمالا از این بازی لذت می برید. pescm ، اکنون به صورت رایگان برای Android و iOS در دسترس است و با حجم حدود ۱ گیگابایت قابل دانلود می باشد!

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *