بازی شطرنج یکی از بهترین سرگرمی‌هایی است که در دنیای انسان‌ها وجود دارد و جدای از این مورد، از قوانین بازی شطرنج در بسیاری از موارد نظیر بازی‌های موبایل یا بازی‌های ویدیویی نیز استفاده شده است. ساختار بازی شطرنج به نحوی است که دو بازیکن به واسطه‌ی مهره‌هایی که در اختیار دارند، باید حرکات تعیین‌شده‌ی خود را به شکلی انجام دهند که حریف مقابل شکست بخورد. به عبارتی شما تعدادی سرباز در کلاس‌های جنگی متفاوت و یک پایگاه که همان مهره‌ی شاه است در اختیار دارید و می‌بایست شاه تیم حریف را به زانو دربیاورید. بازی موبایل Stormbound: Kingdom Wars شاید دقیقا بازی شطرنج را برای شما به ارمغان نیاورد، ولی ترکیبی از ساختار این بازی و یک سری موارد دیگر است و سبب شده تا به یک بازی سرگرم‌کننده‌ی اندروید تبدیل شود.

بازی موبایل

بازی موبایل

بازی موبایل

استراتژی جنگی مهم‌ترین فاکتور بازی است؛ حتی با ضعیف‌ترین سربازها هم می‌توان پیروز شد

با شروع بازی، بخش تمرینی را مشاهده خواهید کرد که سه مسابقه را برای شما تدارک دیده است. نحوه‌ی بازی کردن بازی اندروید Stormbound: Kingdom Wars بدین شکل است که یک زمین شبیه به صفحه‌ی شطرنج در اختیار دارید. حال، دو پایگاه نیز در دو طرف این زمین قرار دارد که نماینده‌ی شما و حریف‌تان است و هرکدام از این پایگاه‌ها یک نوار سلامت در اختیار دارند. هر پایگاه نشان‌دهنده‌ی یک قبیله و سرزمین مختلف است و از این‌رو سربازان که در قالب کارت‌های بازی هستند، با یکدیگر متفاوت خواهند بود. البته یک سری کارت یکسان وجود دارد، اما با این حال، کارت‌های بسیاری نیز در دل بازی تعبیه شده که مختص به قبیله‌های مختلف‌اند و شما با شکست دادن آن‌ها، این کارت‌ها را دریافت خواهید کرد.

جدای از این موارد هر کارت دارای یک میزان قدرت و یک Mana است. در واقع قدرت این کارت‌ها بیان‌گر تعداد سربازهایی است که در اختیار شما قرار داده می‌شود و از طرفی مانای هر کارت از مخزن مانای شما کم خواهد کرد. از این‌رو استراتژی مبارزه و دانستن اینکه در کجا از چه کارتی با چه مشخصاتی استفاده کنید، می‌تواند برد یا باخت شما را تضمین کند. مورد دیگری که باید حتما به آن توجه داشته باشید، کارت‌های سربازان و ساختمان‌های پشتیبان در داخل بازی است. بعضی از این کارت‌ها قدرت و تعداد سربازان را افزایش خواهند داد یا کارهای متنوع دیگری انجام می‌دهند. در جریان بخش تک‌نفره‌ی بازی موبایل Stormbound: Kingdom Wars، چهار منطقه‌ی مختلف را در اختیار دارید که هر منطقه سه مبارزه را برای شما تدارک دیده است. هر مبارزه درجه سختی خاص خود را دارد و در انتها اگر بتوانید مبارزه‌های سوم یا Rare را برنده شوید، کارت‌های بسیار کارآمدی را دریافت خواهید کرد.

اگر فکر می‌کنید که بخش داستانی نمی‌تواند شما را سرگرم کند یا هوش مصنوعی حریف قدرتمندی برای شما نیست، می‌توانید به سراغ بخش چندنفره‌ی بازی بروید. بخش چندنفره‌ی بازی موبایل Stormbound: Kingdom Wars سراسر هیجان است و شاهد بازیکنانی هستید که هرکدام با استراتژی‌های مختلفی به نبرد خواهند پرداخت. حال در این میان دو نکته وجود دارد: آن‌ها را شکست خواهید داد یا اینکه از آن‌ها درس‌های جدیدی یاد خواهید گرفت. به شخصه‌ نکته‌ای را که در این میان شدیدا دوست داشتم، موسیقی‌هایی بود که در طول مبارزات پخش می‌شد؛ موسیقی‌هایی که شدیدا با حال و هوای بازی هم‌خوانی دارند و اصلا باعث نمی‌شوند تمرکز خود را از دست بدهید. در آخر اگر می‌خواهید یک اثر متفاوت و جذاب را که از بازی‌های کارتی و شطرنج الگو گرفته است تجربه کنید، بازی موبایل Stormbound: Kingdom Wars بهترین گزینه خواهد بود.

دانلود بازی موبایل Stormbound: Kingdom Wars
  • معرفی بازی موبایل Galaxy Of Pen & Paper

    معرفی بازی موبایل Galaxy Of Pen & Paper

    این بازی اندروید و آیفون که از قضا همین چند روز پیش برای موبایل منتشر شده، Galaxy Of Pen &…
  • معرفی بازی موبایل Six.io

    معرفی بازی موبایل Six.io

    بازی‌هایی که با io تمام می‌شوند دیگر آنقدر زیاد هستند که مواجهه با آنها اجتناب ناپذیر است.…
  • معرفی بازی موبایل Castle Crush

    معرفی بازی موبایل Castle Crush

    اگر از طرفداران بازی‌های استراتژیک آنلاین موبایلی هستید، به طور حتم حداقل برای یک‌ بار هم …
  • معرفی بازی موبایل Zombie Raid Survival

    معرفی بازی موبایل Zombie Raid: Survival

    زامبی‌ها امروزه نه تنها در دنیای فیلم و سریال بلکه در صنعت بازی‌های رایانه‌ای نیز صاحب ژان…
  • بدو دهقان بدو

    معرفی بازی موبایل ایرانی بدو دهقان بدو

    سال گذشته ششمین جشنواره ملی بازی‌های رایانه‌ای تهران برگزار شد و زومجی نیز گزارشی را از بر…
  • معرفی بازی موبایل Roll The Ball

    معرفی بازی موبایل Roll The Ball

    با پیشرفت روزافزون صنعت موبایل، بازی‌های موبایل فراوانی در سبک‌های مختلف، به بازار عرضه شد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *