اگر به دنبال یک اپلیکیشن کاربردی و مناسب برای اشتراک گذاری سریع و آسان فایل های خود هستید، برنامه زاپیا (Zapya) یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان محسوب می‌شود. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه زاپیا (Zapya) بپردازیم.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن زاپیا یا Zapya

اپلیکیشن زاپیا (Zapya) جزو بهترین برنامه های انتقال و اشتراک گذاری فایل محسوب می‌شود. اپلیکیشن مذکور به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده شده و امکان انتقال فایل ها با سرعت بالا را برای کاربران خود به ارمغان آورده است.

از دیگر قابلیت های اپلیکیشن Zapya (زاپیا) می‌توان به امکان اشتراک گذاری گروهی فایل ها و پشتیبانی از زبان فارسی اشاره کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن زاپیا (Zapya) بپردازیم.

معرفی برنامه Zapya

برنامه زاپیا (Zapya) امکان انتقال و اشتراک گذاری فایل بین پلتفرم‌ های مختلف از جمله ویندوز، اندروید و آی او اس را فراهم آورده است. کاربران این برنامه می‌توانند به صورت بی سیم و بدون نیاز به اتصال به اینترنت به راحتی به انتقال و دریافت فایل بپردازند. برنامه Zapya (زاپیا) قابلیت های گسترده‌ای را در اختیار کاربران خود قرار داده که در ادامه مروری بر اصلی ترین قابلیت های این اپلیکیشن خواهیم داشت.

اشتراک گذاری رایگان و نامحدود فایل ها بین دستگاه های مختلف

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، برنامه زاپیا (Zapya) به صورت رایگان برای سیستم عامل های مختلفی عرضه شده است. بنابراین کاربران می‌توانند به راحتی و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه فایل های خود را بین دستگاه های مختلف از جمله گوشی و کامپیوتر به اشتراک بگذارند. از سوی دیگر محدودیتی در میزان حجم فایل های ارسالی و یا دریافتی وجود نخواهد داشت. برنامه Zapya (زاپیا) امکان انتقال هر نوع فایل از جمله تصاویر، ویدیو، موسیقی و اپلیکیشن ها را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

برنامه زاپیا (Zapya)

به منظور انتقال و یا دریافت فایل در برنامه زاپیا (Zapya) تنها کافیست تا همانند تصویر زیر آیکون موجود در قسمت انتهایی صفحه را لمس کنید. سپس در صورتی که قصد ارسال فایل را دارید، گزینه Create Group و در صورتی که قصد دریافت فایل را دارید، گزینه Join Group را لمس نمایید. بدین ترتیب قادر خواهید بود تا به آسانی فایل های مورد نظر خود را انتقال داده و یا دریافت کنید.

برنامه زاپیا (Zapya)

سرعت انتقال بالا

برنامه زاپیا (Zapya) از سرعت انتقال بسیار بالاتری نسبت به بلوتوث و یا NFC برخوردار است. از این رو کاربران می‌توانند به راحتی و بدون صرف زمان طولانی، فایل هایی با حجم بالا را انتقال دهند.

برنامه زاپیا (Zapya)

اشتراک گذاری گروهی فایل ها

از دیگر قابلیت های کاربردی برنامه زاپیا (Zapya) می‌توان به امکان اشتراک گذاری گروهی فایل ها اشاره کرد. بدین معنی که کاربر می‌تواند به صورت همزمان فایل های مورد نظر خود را برای چندین نفر ارسال کند.

برنامه زاپیا (Zapya)

انتقال اطلاعات از گوشی قدیمی به گوشی جدید

برنامه زاپیا (Zapya) برای آن دسته از کاربرانی که قصد انتقال اطلاعات از گوشی قدیمی به گوشی جدید خود را دارند نیز کاربردی خواهد بود. برنامه مذکور با ایجاد نسخه پشتیبان از مخاطبین، پیامک ها، اپلیکیشن ها و به طور کلی اطلاعات گوشی قدیمی، آن‌ها را به گوشی جدید شما منتقل می‌کند. علاوه بر امکان انتقال اطلاعات از اندروید به اندروید، کاربران می‌توانند اطلاعات گوشی اندرویدی خود را به آیفون و بالعکس هم انتقال دهند.

برنامه زاپیا (Zapya)

بدین منظور به بخش Me مراجعه کرده سپس گزینه Phone Replicate را انتخاب نمایید. پس از آن می‌توانید به راحتی فایل های مورد نظر خود را به گوشی جدید انتقال دهید.

پشتیبانی از زبان فارسی

برنامه زاپیا (Zapya) از زبان های مختلفی از جمله زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. بنابراین کاربران فارسی زبان اپلیکیشن زاپیا (Zapya) می‌توانند بدون هیچ مشکلی از این برنامه استفاده کنند و نسبت به انتقال و اشتراک گذاری فایل های خود اقدام نمایند.

برنامه زاپیا (Zapya)

به منظور تغییر زبان برنامه Zapya (زاپیا) به بخش Me مراجعه کرده سپس گزینه Setting را لمس نمایید. پس از آن با مراجعه به بخش Language زبان فارسی را انتخاب کنید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه زاپیا (Zapya) پرداختیم. با استفاده از آیکون های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود.

نقاط قوت:

  • انتقال فایل بدون نیاز به اتصال به اینترنت
  • امکان انتقال فایل بین دستگاه های مختلف
  • انتقال فایل ها با سرعت بسیار بالا
  • امکان اشتراک گذاری گروهی فایل ها
  • امکان انتقال اطلاعات از گوشی قدیمی به گوشی جدید
  • پشتیبانی از زبان فارسی

نقاط ضعف:

  • این برنامه نقطه ضعفی ندارد

زاپیا Zapya

قیمت: رایگان

سازنده: DewMobile, Inc

سیستم عامل: اندروید و iOS

م
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *