خانه تکنولوژی اخبار معرفی بی‌ام‌و سری ۸ – لوکستر و قدرتمندتر

معرفی بی‌ام‌و سری ۸ – لوکستر و قدرتمندتر

0

بی‌ام‌و دوباره قدرت خود را به رخ کشید و خودرویی که طرفداران مدت‌ها منتظر معرفی آن بودند را به‌نمایش گذاشت. بی‌ام‌و کوپه لوکس خود را در همایش Concorso d’Eleganza Villa d’Este به‌معرض نمایش گذاشت تا همه از شدت زیبایی این خودرو، دچار افت فشار شوند. بی‌ام‌و قصد دارد این خودرو را همانند سری ۶، در سه مدل کوپه دو درب، روباز و گرن کوپه چهار درب تولید کند. در طراحی ظاهری این خودرو از زبان طراحی جدید بی‌ام‌و استفاده شده که این دومین خودروی این شرکت آلمانی بر همین اساس است. شما ب نگاه به این محصول، یک خودروی عصبانی را مشاهده خواهید کرد که بدون شک عملکرد خشنی دارد. در حاشیه برگزاری مراسم نمایش این خودرو، هارالد کروگر مدیر عامل بی‌ام‌و این خودرو را به حاضرین معرفی کرد.

BMW-8-Series_Concept-2017-800-02

هارالد کروگر، مدیر عامل بی‌ام‌و می‌گوید: عدد ۸، توانایی‌های حرکتی بالا و عملکرد بی‌نقص را در بین خانواده بی‌ام‌و نشان می‌دهد. سری ۸ یک نماینده عالی از شرکت ما است. این خودرو تمام نشانه‌های اسپرت و عملکرد دینامیک بالا را در خود دارد. سری ۸ با تجهیزات لوکس، معنای واقعی لوکس بودن را به شما نشان می‌دهد. بی‌ام و با تولید این خودروی کوپه، سطح رقابت بین کوپه‌ها را بالا برده و استانداردها را تغییر داده است. در بخش جلویی بی‌ام‌و سری ۸ دماغه رو به پایین طراحی شده که حس خاصی را به تماشاگر القاء می‌کند.

جلوپنجره بیرون زده یک نمای اسپرت را به شما نشان می‌دهد که نمای جلویی خودرو را شبیه به کوسه‌های خشمگین کرده است. خطوط شکسته و بدنه عضلانی، همراه با ورودی‌های هوای بزرگ، چهره بی‌ام‌و سری ۸ را تکمیل کرده تا نشان دهد شما با این خودرو هیچ کمبودی نخواهید داشت و سطح بالایی از کیفیت و خوب بودن را تجربه خواهید کرد.

BMW-8-Series_Concept-2017-800-11

در پشت این خودرو شما بازهم متحیر خواهید شد چرا که این بخش هم مانند قسمت جلویی فوق‌العاده زیباست. بخش جلویی و عقبی خودرو به‌طور شگفت‌انگیزی با هم هماهنگ هستند و هیچگونه خلاء و کاستی در بخش پشتی دیده نمی‌شود. چراغ‌های کشیده با نورپدازی زیبا، تمام بینندگان را به خود جذب می‌کند و چهره خشن این خودرو را به‌نمایش می‌گذارد. در بخش بالایی چراغ و بدنه خودرو برای افزایش ضریب  آیرودینامیکی فضای خالی قرار داده شده که مشابه آن را در i8 شاهد بودیم. بی‌ام‌و برای محصول جدید خود چند رنگ جدید ابداع کرده است که خودروی موجود در تصاویر با رنگ خاکستری بارسلونا، یکی از این رنگ‌هاست. رینگ‌های ۲۱ اینچی در اسپرت شدن ظاهر خودرو بسیار تاثیر گذار بوده است.

آدرین فن هایدونک، مدیر بخش طراحی بی‌ام‌و در ارتباط با این خودرو می‌گوید: این کانسپت بی‌ام‌و که بزودی به مرحله تولید می‌رسد، سطح بالایی از کیفیت سواری را به شما نشان می‌دهد که رفتاری کاملا هوشمندانه دارد. شما با خرید سری ۸ یک خودرو اسپرت را در کنار یک محصول لوکس بدست خواهید آورد. هندسان ما تمام رفتارهای دینامیکی این خودرو را مدت‌ها مورد بررسی قرار دادن تا یک خودرو کامل و بدون نقص را برای شما تولید کنیم.

BMW-8-Series_Concept-2017-800-14

فضای داخلی هم مانند بخش خارجی فوق‌العاده است و بی‌ام‌و تمام سلیقه خود را در این خودرو بکار گرفته تا خاص شود. این فضا از خودروهایی مانند مرسدس بنز اس کلاس کوپه و لکسوس LC500 هم بهتر طراحی شده و این خودروها تا رسیدن به سری ۸ نیاز به خرج سلیقه زیادی دارند. ارتفاع کم فضای داخلی باعث شده تا حس رانندگی با یک خودروی اسپرت کاملا لمس شود. صندلی‌های  فیبر کربنی باعث کاهش وزن خودرو شده. غربیلک فرمان با طراحی خاص از آلکانترا پوشیده شده تا سطح بالای کیفیت را نشان دهد. در وسط داشبورد یک نمایشگر بزرگ با سیستم چندرسانه‌ای و اطلاعاتی iDrive قرار داده شده. دکمه‌ی استارت روی کنسول وسط و در کنار بهش تعویض دنده تعبیه شده است.

موتور ۶ سیلندر و ۳ لیتری منبع تامین انرژی سری ۸ خواهد بود. احتمالا برای مدل قدرتمند سری ۸ از پیشرانه ۴.۴ لیتری هشت سیلندر توربودار بهره گرفته شود. گیربکس ۸ سرعته اتومات وظیفه انتقال قدرت موتور را به هر چهراچرخ برعهده دارد چرا که سری ۸ مجهز به سیستم چهارچرخ متحرک xDrive خواهد بود. بی‌ام‌و با تولید این خودرو سعی دارد بخش بزرگی از بازار را در اختیار بگیرد بنابراین پیشرانه هیبریدی نیز ممکن است در سری ۸ بکار گرفته شود. هنوز بسیاری از جزئیات این مدل فاش نشده و ما باید منتظر نمونه تولیدی باشیم.

چرخان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *