معرفی لپ تاپ جدید Let’s Note پاناسونیک

سری لپ‌تاپ‌های Let’s Note شرکت پاناسونیک، با معرفی عضو جدید ۱۲.۱ اینچی، به‌روزرسانی شده است. عضو جدید این خانواده از نمایشگری با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل بهره می‌برد و به Core i7-8650U از نسل هشتم پردازنده‌های اینتل مجهز شده است.

محصول جدید پاناسونیک، Let’s Note CF-SV7 نام دارد و با داشتن ظاهری عجیب و کمی قدیمی، برچسب قیمت بالایی را یدک می‌کشد. نسخه پایه این لپ‌تاپ از ۲۳۰۰ دلار شروع می‌شود و نسخه‌ دارای پیشرفته‌ترین سخت‌افزار به همراه درایو بلو-ری و مودم LTE، حدود ۴۰۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده است.

شاید این لپ‌تاپ جلوه چندان جذابی برای کاربران نداشته باشد و بیشتر به محصولات دهه‌های گذشته شباهت دارد؛ اما پاناسونیک توانسته است سخت‌افزار قدرتمندی در فضای بسیار کوچک این دستگاه تعبیه کند. از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به پردازنده Core i5-8250U یا مدل پیشرفته‌تر Core i7-8650U به‌صورت اختیاری، ۸ یا ۱۶ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR3، تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی از نوع SATA SSD یا تا ۱ ترابایت از نوع PCIe SSD و درایور DVD یا در صورت نیاز کاربر، بلو-ری اشاره کرد. در قسمت اتصالات شاهد تنوع بسیار وسیع پورت‌ها هستیم که شامل تاندربولت ۳، سه عدد USB 3.0 معمولی، HDMI، VGA و ورودی جک ۳.۵ میلی‌متری صدا می‌شود. سایر قابلیت‌های ارتباطی این دستگاه شامل درگاه اترنت، وای‌فای، بلوتوث نسخه ۴.۱، مودم 4G LTE و کارت‌خوان است. باید اشاره کرد که نسل جدید سری Let’s Note با توجه به سخت‌افزار سفارش داده‌شده، تنها ۱ تا ۱.۲ کیلوگرم وزن خواهد داشت.

پاناسونیک حتی در قسمت باتری نیز گزینه‌های متنوعی در اختیار خریداران قرار داده است. باتری‌ S می‌تواند تا ۱۴ ساعت شارژدهی دستگاه را تضمین کند و این مقدار برای باتری L به ۲۱ ساعت افزایش پیدا می‌کند.

قابل ذکر است که این دستگاه به‌عنوان لپ‌تاپ عرضه‌شده در سال ۲۰۱۸، بسیار ضخیم به شمار می‌رود؛ اما در سوی دیگر امکان استفاده از پورت‌های متنوع در آن فراهم شده است. هم‌چنین شاهد استفاده از درایور نوری در این لپ‌تاپ هستیم که امروزه محصولات بالارده بسیار کمی به آن مجهز می‌شوند. بدون شک CF-SV7 برای طیف خاصی از کاربران در نظر گرفته شده است. هم‌چنین احتمال عرضه جهانی آن بسیار کم است و تنها کاربران ساکن ژاپن باید چشم انتظار آن باشند.

تانی کال

برگرفته از LILIPUTING

زومیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *