اگر به فکر خرید یک مچ بند تناسب اندام افتاده اید، محصولات فیت بیت جزو بهترین های این نوع گجت های پوشیدنی می باشند که با داشتن استایل تقریبا انحصاری این شرکت، همچنان جزو کاربردی ترین ها هستند. مچ بند تازه معرفی شده Alta HR که نسخه جدیدتری از مچ بند Alta سال گذشته محسوب می شود، به قابلیت های جدیدی از جمله مانیتور کردن تعداد ضربان قلب در همان فریم قبلی مجهز شده است.


مدل Alta دارای ویژگی های برجسته بسیاری بود که شامل قابلیت های ردیابی کیفیت خواب، تشخیص و شناسایی فعالیت ها، پشتیبانی از دریافت نوتیفیکیشن های اسمارت فون و نمایشگر LCD کوچ و باتری ای با مدت زمان شارژدهی بالا (۵ رزو) می شود. مدل جدید Alta HR، علاوه بر داشتن تمام ویژگی های ذکر شده در بالا، قابلیت ردیابی و مانیتورکردن پیوسته ضربان قلب کاربر را نیز دارد که می توان گفت فقدان این ویژگی در مدل Alta، بزرگترین ایراد آن محسوب می شد.

تلاش فیت بیت در طراحی مدل جدید، بر حفظ ظاهر زیبا و چشم نواز این مچ بند بوده و به این ترتیب همچنان با دستبندی به پهنای تنها ۱٫۵ سانتی متر روبرو هستیم که البته تمامیِ بندهای قابل تعویض مدل قدیمی Alta، سازگار با مدل جدید Alta HR هستند.
البته باید گفت که اضافه کردن ویژگی جدید به این مچ بند، قیمت آن را تا حدودی افزایش داده است و مدل Alta HR اکنون با قیمت ۱۴۹ دلار در سایت فیت بیت عرضه می شود که در مقایسه با مدل قبلی، ۲۰ دلار گران تر است. علاوه بر این، نسخه جدید اپلیکیشن Fitbit نیز به همراه این مچ بند ارائه شده که در آن به صورتی حرفه ای تر و گسترده تر به مانیتور کیفیت خواب پرداخته می شود.

vitrino

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *