فیلم دیو و دلبر ( The Beauty and the Beast) که بازگوی یکی از محبوب‌ترین داستان‌های افسانه‌ای و حال بهصورت فیلم غیر انیمیشنی است در ۱۷ مارچ سال ۲۰۱۷ بر روی پرده‌های سینما خواهد رفت. حال پوسترهای جدیدی از فیلم منتشر شده است که حاوی تصویر کاراکترهایی است که پیش از این در تریلرها و پوسترهای قبلی دیده نشده بودند.
در وسط پوستر اصلی دیو با بازی دن استیونز، و دلبر با بازی اما واتسون را می‌توان مشاهده کرد. و همچنین در گوشه گوشه‌ی پوستر می‌توان قسمت‌های محبوبی از داستان از جمله حمله گرگ‌ها به بِل، دلبر. در سمت چپ تصویر پدر بل،موریس با بازی کوین کلاین، معشوق بدذات بل، گستون، با بازی لوک ایوانز، و همکار گستون لی فو با بازی جاش گد را می‌توان مشاهده کرد. و در پایین تصویر عکس خدمه‌هایی قابل مشاهده است که به وسایل خانگی تبدیل شده‌اند، از جملهشمع و قوری معروف داستان.
و در آخر، قسمت‌هایی از پوستر اصلی به همراه پوسترهای دیگر قسمتی از فیلم را که در مراسمی‌شاد است را نشان می‌دهد که هنوز شخصیت‌های داستان به لوازم قصر تبدیل نشده بودند! می‌توانیم در آنها لومیر ( اوان مک گرگور)، پلامت (گو گوبه فا را)، کاگزورف (سر ایان مک کلن)، و همینطور نسخه‌های انسانی کدنزا (استنلی توچی)، گاردروپ (آدرا مکدانلد) وخانوم پاتس (اِما تامپسون) را ببینیم.

در این پوستر فقط جزئیات زیادی از شخصیت اصلی داستان، دیو یا همون پرنس آدام نشان داده نشده که به گفته بیل کاندن، کارگردان فیلم، جزئیات بسیار بیشتری از شخصیت زمان انسان بودن وی نسبت به کارتون سال ۱۹۹۱ در فیلم نشان داده خواهد شد.

در انتها می‌توانید پوسترها و عکس‌های جدید منتشر شده‌ی دیو و دلبر را ببینید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *