معرفی لپتاپ های جدید سری ROG Strix ایسوس

محصولات سری Republic of Gamers ایسوس از جمله محصولاتی هستند که مشخصات رده بالایی داشته و گیمینگ به شمار می روند. ایسوس برای لپتاپ های سری ROG Strix این خانواده نیز از طراحی مخصوصی برگرفته که در کنار عملکرد سخت افزاری قابل توجه لپتاپ های سریع و بی نقصی هستند. حال با معرفی نسل جدید پردازنده ها شرکت تایوانی تصمیم گرفت با بروزرسانی چند مدل از لپتاپ های سری ROG Strix، نوت بوکی را معرفی کند که بتواند عملکرد بالاتری از نسل پیشین داشته و رضایت مخاطب خود را جلب کند.

معرفی لپتاپ های جدید سری ROG Strix ایسوس

محصولات جدید سری ROG Strix دو مدل Strix Scar Edition  و  Strix Hero Edition هستند که هر یک به پیکربندی سخت افزاری خاص خود مجهز می باشند. البته مدل سومی نیر در سری ROG Strix در نظر گرفته شده که با مشخصات قابل توجهی همراه است. تمامی سه مدل به مشخصاتی چون پردازنده Core i7-7700HQ اینتل، حافظه رم ۱۶ گیگابایتی DDR4، حافظه NVMe PCIe اس اس دی با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایتی، هارد درایو FireCuda SSHD با ظرفیت یک ترابایتی، تراشه گرافیکی GeForce GTX 1060 یا GeForce GTX 1070 و باتری ۶۴ وات ساعتی ۴ سلولی لیتیوم یونی مجهز هستند.

سری ROG Strix

مدل ROG Strix Scar Edition GL703VM-DB74 صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچی داشته و با قیمت پایه ۱۵۹۹دلار به فروش می رسد. مدل ۱۵.۶ اینچی ROG Strix Hero Edition GL503VM-DB74 با قیمت نامشخصی به فروش خواهد رسید، مدل  ROG Strix Scar Edition GL503VS-DH74 نیز با قیمت پایه ۱۸۹۹ دلاری و صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با نرخ تجدید ۱۴۴ هرتزی روانه بازار خواهد شد. جزئیات بیشتری توسط ایسوس پیرامون سه مدل مورد اشاره منتشر نشد تا به آنها پرداخت، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی شرکت ایسوس برای کسب اطلاعاتی درباره مدل های جدید سری ROG Strix مراجعه کنید. انتظار داریم کمپانی ایسوس بزودی مدل های دیگری را نیز به لیست افزوده تا مخاطبان را بیش از پیش خوشحال سازد و به خرید آنها بپردازند.

تانی کال

آی تک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *