مرسدس بنز S کلاس فیس لیفت را باید یکی دیگر از پرچم داران این شرکت بدانیم که با رونمایی رسمی خود در آلمان تمامی مشخصات فنی این خودرو نیز برای عموم منتشر شد،خودرویی که در بخش های جلو و عقب خود کاملا بروز شده.

مرسدس بنز S کلاس فیس لیفت در نمای جلوی خود دارای سپر های جدید و باز طراحی شده است که در کنار چراغ های جدید ال ای دی خود کاملا زیبا شده. شکل جدید خروجی‌های اگزوز و طراحی چراغ‌های عقب از بروزرسانی های بخش نمای عقب خودرو است.

در داخل کابین این خودرو دارای فرمان جدید ۳ پره است که در مدل های سال قبل به شکل معمولی دو پر بود.نشان‌دهنده‌های دیجیتال و پانل سیستم اطلاعات سرگرمی افزایش یافته و فریم جداکننده‌ی بین دو صفحه‌نمایش حذف شده است. همچنین به نظر می‌رسد برخی تغییرات کوچک در بخش پایینی کنسول مرکزی نیز صورت گرفته است. ما شنیده‌ایم مرسدس بنز کنترل‌های حرکتی را به سیستم اطلاعات سرگرمی S کلاس فیس لیفت اضافه خواهد کرد و تاچ پد را نیز بهسازی خواهد نمود.

 

مشخصات فنی مرسدس بنز S کلاس فیس لیفت مدل ۲۰۱۸

 

S 4MATIC 350 S 400  ۴MATIC S 4MATIC 560 مرسدس AMG S 63 4MATIC 
تعداد سیلندر / آرایش ۶ / در خط ۶ / در خط ۸ / V ۸ / V
حجم موتور  (cc) ۲۹۲۵ ۲۹۲۵ ۳۹۸۲ ۳۹۸۲
خروجی (کیلو وات / اسب بخار) ۲۱۰/۲۸۶ ۲۵۰/۳۴۰ ۳۴۵/۴۶۹ ۴۵۰/۶۱۲
گشتاور (نیوتن متر) ۶۰۰ ۷۰۰ ۷۰۰ ۹۰۰
مصرف سوخت( در هر ۱۰۰ کیلومتر) ۵٫۵ / ۵٫۵ / – ۵٫۶ / ۵٫۶ / – ۸٫۵ / ۸٫۵ / ۹٫۳ – / ۸٫۹ / –
 تولید گازهای گلخانه ای (گرم / کیلومتر) ۱۴۵/۱۴۵ / – ۱۴۷/۱۴۷ / – ۱۹۵/۱۹۵/۲۰۹ – / ۲۰۳ / –
قیمت به یورو ۸۸،۴۴۶٫۷۵ / ۹۱،۷۱۹٫۲۵ / – ۹۳٫۲۰۶٫۷۵ / ۹۶،۴۷۹٫۲۵ / – ۱۱۳،۹۶۰٫۳۵ / ۱۱۶،۹۹۴٫۸۵ / ۱۴۳،۵۰۸٫۰۵

 

چراغ‌های جلو و عقب LED  ،رینگ  ۲۰ اینچی  ،دو صفحه‌نمایش ۱۲٫۳ اینچی منحنی  ، کروز کنترل روی فرمان  ،تریم چوب و چرم  ،ماساژور صندلی  ،کنترل هوشمند آب و هوا  ،صندلی های جلو قابل تنظیم برقی در ۱۴ جهت  ، سیستم تعلیق AIRMATIC  با سیستم میرایی متغیر ،اتوپارک،اندروید اتو و اپل کارپلی  و سیستم شارژ بی سیم از جمله مواردی هستند که در این خودرو جدید هستند.

 

arvandplak

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *