معرفی هارددرایو 12 ترابایتی سیگیت

شرکت سیگیت در زمینه تولید حافظه های ذخیره سازی یک برند مطرح به شمار می رود که به تازگی تصمیم گرفت چند مدل هارددرایو جدید ۱۲ ترابایتی را به نام IronWolf, IronWolf Pro و BarraCuda Pro معرفی کند.

این درایوها از سطح امنیتی بالایی برخوردارند و به گفته سیگیت برای ذخیره سازی فیلم های ۴K گزینه فوق العاده به شمار می روند. سیگیت معتقد است که جدیدترین مجموعه درایوهای ۱۲ ترابایتی برای ذخیره سازی داده های رسانه ای طراحی شده است.

آنها برای ذخیره محتوا واقعیت افزوده، ۴K، ویدئوهای ۳۶۰ درجه گزینه فوق العاده محسوب می شوند. آنها همچنین با فضا گسترده و سرعت عملکرد گزینه عالی به شمار می روند که می توان آنها را به کار گرفت.

سیگیت در این میان مدل BarraCude Pro را قدرتمندترین و سریعترین هارددرایو ۱۲ ترابایتی خود می داند که برای رایانه های دسکتاپی طراحی شده است. این یعنی می توان به خوبی آن را برای بازیها، ویرایش ویدئو و برخی دیگر به کار گرفت.

سرعت چرخش درایوها ۷۲۰۰ دوردردقیقه بوده و حجم سرعت حافظه آن به ۲۵۶ مگابایت بر ثانیه می رسد. اگرچه هارد درایو ۱۲ ترابایتی بسیار گسترده است اما کسانی که با محتوا ۴K و ذخیره سازی رو به رو هستند قطعا می توانند آن را به کار گیرند.

انتظار داریم هارددرایوهای جدید سیگیت با قیمت ۵۳۰ دلار به فروش برسند.

تانی کال

آی تک

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *