معرفی گلکسی اس 9 سامسونگ در تاریخ 6 اسفند

طبق خبر های رسیده سامسونگ در تاریخ 6 اسفند 96 یعنی تقریبا یک ماه دیگر گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را معرفی خواهد کرد.

سامسونگ، گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج را در نمایشگاه MWC در سال ۲۰۱۶ معرفی کرد. با این‌حال، پرچم‌داران شرکت کُره‌ای در سال ۲۰۱۷ با یک ماه تأخیر در اواخر ماه مارس رونمایی شدند. این‌طور که پیدا است، سامسونگ مجدداً از کنگره جهانی موبایل برای رونمایی از گوشی‌های جدید سری گلکسی اس استفاده خواهد کرد و آخرین گمانه‌زنی‌ها، به زمان مشخصی برای معرفی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس اشاره دارند.

بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده، جانشین گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در بعد از ظهر تاریخ ۲۵ فوریه (یک‌شنبه، پیش از اینکه نمایشگاه MWC 2018 آغاز شود) معرفی خواهند شد. در رابطه با پرچم‌داران ۲۰۱۸ سامسونگ، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر اینکه گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس به قابلیت فیلم‌برداری با رزولوشن 1080p و نرخ ۴۸۰ فریم بر ثانیه مجهز خواهند شد؛ وجود دارد. شرکت سازنده به اشتباه، صفحه‌‌ای‌ در وب‌سایت خود برای توضیح عملکرد سنسورهای جدید ایزوسل ایجاد کرد و به شایعات در مورد پرچم‏‌داران جدیدش دامن زد.

گمان می‏‌رود از بین گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس، تنها مدل ۶ اینچی به دوربین دوگانه مجهز شده باشد؛ احتمالاً این گوشی از دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. این در حالی است که نسخه کوچک‌تر به دوربین تکی ۱۲ مگاپیکسلی مجهز می‌شود.

همچنین گمان می‌رود کهکشانی‏‌های جدید سامسونگ فاقد تغییرات چشمگیر در صفحه‌نمایش خود باشند؛  جانشین گلکسی اس ۸ از صفحه‌نمایش ۵.۸ اینچی استفاده خواهد کرد که رزولوشن +QHD دارد و مدل «پلاس» نیز به صفحه‌نمایش ۶.۲ اینچی سوپر آمولد با رزولوشن +QHD مجهز خواهد شد. نسبت ابعاد صفحه‌نمایش در هر دو مدل، بدون تغییر باقی مانده و ۱۸.۵ به ۹ است.

سامسونگ هر دو گوشی پرچم‌دار جدیدش را به ترتیب به باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ و ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز کرده است. حتی گمان می‌رود در زمینه‌ی سرعت شارژ نیز، پیشرفت چشمگیری نسبت به نسل قبل حاصل نشده باشد؛ زیرا هر دو مدل از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‏‌کنند.

با رونمایی از گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ در اواخر ماه فوریه، انتظار می‌رود پیش‌فروش آن‌ها از تاریخ ۱ مارس آغاز شود و شرکت کُره‌ای، هر دو مدل را در تاریخ ۱۶ مارس (۲۵ اسفند) وارد بازار کند.

بر اساس گزارش جدید ET News، هواوی از رونمایی از پی ۲۰ با دوربین سه‌گانه در ماه فوریه خودداری خواهد کرد و تصمیم دارد پرچم‌داران جدیدش را در اواخر ماه مارس (اوایل فروردین) یا ماه آوریل در یک رویداد جداگانه معرفی کند. نسل قبل یعنی هواوی پی ۱۰ و هواوی پی ۱۰ پلاس در سال ۲۰۱۷، در کنگره جهانی موبایل بارسلون به نمایش گذاشته شد. ال‌جی نیز پرچم‌دار جدیدش را در تاریخ ۲۵ فوریه ارائه نمی‌دهد؛ پیش‌تر اعلام شده بود نسخه ارتقاء یافته فبلت ال‏‌جی وی ۳۰ برای نمایشگاه MWC 2018 درنظر گرفته شده است که از قابلیت‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی بهره می‌گیرد. فبلت وی ۳۰ و وی ۳۰ پلاس ال‌جی در نیمه دوم سال گذشته رونمایی شده‌اند؛ تفاوت بین نسخه استاندارد و پلاس به فضای ذخیره‌سازی محدود می‌شود و در وی ۳۰ پلاس، ۱۲۸ گیگبایت حافظه داخلی وجود دارد.

در حال‌حاضر، مشخص نیست اطلاعات به‌دست‌آمده از تأخیر یک‌ماهه در معرفی هواوی پی ۲۰ و هواوی پی ۲۰ پلاس تا چه اندازه صحت دارد. در صورت صحت داشتن این گزارش، هنوز نمی‌دانیم چرا شرکت چینی تصمیم گرفته است رونمایی از پرچم‌داران جدید خود از سری «پی» را برای مدتی به تعویق بیاندازد.

تانی کال

برگرفته از PHONEARENA

زومیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *