بی‌تردید اکثر عناوین مجموعه Crash Bandicoot در زمره خاطره‌‌انگیزترین عناوین برای بازیکنان مختلف با سلایق گوناگون به شما می‌روند. پس از کش و قوس‌های فراوان سونی و اکتیویژن وظیفه بازسازی سه نسخه اصلی این مجموعه را به استودیو توانمند Vicarious Visions سپردند و چندی قبل این عناوین در قالب بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy روانه بازار شدند.

بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy به ترتیب با رزولوشن 1440p و 1080p بر روی پلی‌استیشن 4 پرو و پلی‌استیشن 4 اجرا می‌شود، اما تفاوت کیفیت اجرایی این مجموعه بر روی پلی‌استیشن 1 در مقایسه با این نسخه بازسازی شده چگونه است؟ در ویدیو پایین می‌توانید شاهد مقایسه‌ای بین کیفیت بصبری این عناوین در نسل ششم و هشتم باشید.

 

……

دانلود ویدئو

همانطور که در بالا مشخص است استودیو Vicarious Visions توانسته با حفظ اصول و نکات دوست‌داشتنی این مجموعه یک بازسازی کامل از آن انجام دهد و با افزودن مواردی به هر سه عنوان بازسازی شده لذت انجام آن‌ها را افزایش دهد.
بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy تا به امروز توانسته عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و بر اساس اخبار منتشر شده این اثر جدید اکتیویژن تنها در 48 ساعت توانست به پرفروش‌ترین بازی انحصاری سال 2017 تا به امروز در منطقه بریتانیا تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *