خانه ورزش اخبار ورزش ملوان، سپیدرود و خونه به خونه ۱۰۰ میلیون جریمه شدند

ملوان، سپیدرود و خونه به خونه ۱۰۰ میلیون جریمه شدند

0

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های ملوان بندر انزلی و خونه به خونه بابل برگزار و از سوی تماشاگران تیم ملوان بندر انزلی تخلفاتی مبنی بر فحاشی نسبت به داور و پرتاب اشیا منفجره که سبب وقفه بازی شد، رخ داد. تیم ملوان بندر انزلی به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*دیدار تیم های شهید فجر سپاسی شیراز و فولاد یزد برگزار و از سوی محمد علی طاهر العب و سعید عابدین زاده- مربیان تیم فولاد یزد تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور و ورود به زمین مسابقه رخ داد. هر کدام از مربیان فوق به تذکر کتبی محکوم شدند.

تیم فجر شهید سپاسی شیراز نیز به خاطر فحاشی این تیم نسبت به تیم مقابل باید ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*مسابقه تیم های خونه به خونه بابل و خیبر خرم آباد در حالی برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم خونه به خونه بابل تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور و تیم مقابل رخ داد. این تیم باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

همچنین محمود نجفی، مربی تیم خونه به خونه بابل نیز به دلیل اعتراض به داور که منجر به اخراجش شد، با تذکر کتبی کمیته انضباطی مواجه شد.

علیرضا امامی فر، مربی تیم خونه به خونه بابل به دلیل اعتراض شدید به مربیان و الفاظ ناشایست از سوی داور اخراج شد. وی به توبیخ کتبی و پرداخت ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

داود حقدوست، مربی تیم خیبر خرم آباد نیز به دلیل اعتراض به داور بازی که منجر به اخراجش شد، با توبیخ کتبی کمیته انضباطی روبه رو شد.

تیم خونه به خونه بابل به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری و اخراجی باید ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

همچنین تیم خیبر خرم آباد نیز به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری و اخراجی  به مبلغ ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*تیم خیبر خرم آباد به دلیل تخلف تماشاگرانش در دیدار برابر مس رفسنجان باید ۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* در دیدار تیم های سپید رود رشت و نساجی مازندران، تیم سپید رود رشت به خاطر داشتن ۵ بازیکن اخطاری و اخراجی باید ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین تیم سپید رود رشت به دلیل فحاشی تماشاگرانش نسبت به داوران و پرتاب اشیا مختلف که سبب وقفه در برگزاری بازی شد باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

 

سایت فدراسیون فوتبال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *