«مل گیبسون» و «کالین فرل» در «خوک‌های جنگ» همبازی شدند

«مل گیبسون» و «کالین فرل» به فیلم اکشن «خوک‌های جنگ» (War Pigs) به کارگردانی «تامی ویرکولا» پیوستند. فیلمبرداری این فیلم که پیش از این با نام «Takedown»  شناخته می‌شد، با فیلمنامه «نیک بال» و «جان نیون» از اکتبر آینده کلید می‌خورد.

این فیلم ماجرای گروهی از اعضای سابق نیروی دریایی آمریکا را روایت می‌کند که برای گرفتن انتقام از کارتلی که یکی از اعضای گروه را به قتل رسانده و با میلیون‌ها دلار می‌گریزند، عازم آخرین مأموریت‌ خود می‌شوند. فرل در این فیلم در نقش «درکس» و گیبسون در نقش «پیشوا» به ایفای نقش می‌پردازد.

گیبسون این فیلم را قبل از تولید اکشن «ویرانگر» می‌سازد، فیلمی با بازی «مارک والبرگ» که مانند «صخره هکسا» داستانی از جنگ جهانی دوم را بازگو می‌کند. فرل به تازگی فیلمبرداری «بیوه» به کارگردانی «استیو مک‌کوئین» و «دامبو» آخرین اثر «تیم برتون» را به پایان رسانده و به زودی در سریال جدید آمازون درباره ماجرای «ایران کنترا» در نقش «اولیور نورث» جلوی دوربین می‌رود.

در کارنامه‌ی ویرکولا کارگردانی نروژی‌الاصل فیلم «هانسل و گرتل» و اخیراً «چه اتفاقی برای دوشنبه افتاد؟» با بازی «ویلیام دافو» و «نایومی راپیس» دیده می‌شود.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *