معرفی عنوان Call of Duty: WWII واکنش‌های خوبی را برای اکتیویژن بهمراه داشت. همچنین بازخوردهای طرفداران در مورد بازگشت سری به دوران جنگ‌جهانی دوم نیز بسیار مثبت بوده است. تصور کنید که سازنده بازی Sledgehammer Games از روز اول مشتاق ساخت عنوان WWII بوده است. اما ظاهرا شرایط داخل استودیو طور دیگری رقم خورده.

مایکل کاندری موسس استودیوی Sledgehammer Games و گلن اسکوفیلد طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت VentureBeat تصویری از اختلاف نظرهای شرکت در مورد اینکه آیا بازی باید به جنگ‌جهانی دوم بازگردد یا اینکه دنباله‌ای از Advanced Warfare ساخته شود، نقاشی کردند.

درنهایت این داستان با برگذاری یک رای‌‌گیری ختم بخیر شد…

در استودیو ما بر این باور بودیم که تیم باید شور و اشتیاق لازم را برای کاری که می‌خواهد انجام دهد داشته باشد. شما از تیم می‌خواهید که برروی ایده و عنوانی که بهترین خروجی را ارائه می‌دهد، سرمایه گذاری کند. هر نسخه از Call of Duty که ما برای اکتیویژن کار کردیم براساس رای‌‌گیری تیمی انجام داده‌ایم. معمولا در ابتدای شروع کار اکثریت آراء موافق ایده مطرح شده نیستند، بنابریان باید در مورد مشکلات و موقعیت‌ها صحبت کنید و سپس پاسخگوی سوالات پیش‌آمده باشید.

شاید تاکنون همه شما باخبر باشید که زمانیکه ما کار برروی Call of Duty را هشت سال پیش آغاز نمودیم، برروی Modern Warfare 3 کار نمی‌کردیم، بلکه مشغول ساخت عنوان دیگری بودیم. آن زمان هم باید رای‌گیری می‌کردیم و [در مورد Call of Duty: WWII هم همین کار را انجام دادیم]. در مورد Advanced Warfare نیز همین اتفاق افتاد، و ما به بازی خود افتخار می‌کنیم. آیا ما بدنبال ساخت دنباله Advanced Warfare بودیم، یا اینکه در نظر داشتیم به ریشه‌های سری بازگردیم؟ بنابراین می‌خواستیم پاسخ به این سوال، تصمیم اعضای استودیو باشد.

خوشحالیم که آرای شرکت به سمت و سوی درستی پیش رفت. Call of Duty: Advanced Warfare بازخوردهای خوبی دریافت کرد، اما کار برروی عنوانی که در آینده اتفاق می‌افتد پس از عرضه Call of Duty: Infinite Warfare درست بود؟ انتخاب این مسیر بنظر درست نمی‌آمد. البته این را هم باید اضافه کنیم که تیم حاضر در Sledgehammer Games سه سال گذشته هنگامی که آراء موافق با پیشروی به سمت Call of Dutyای در آینده بودند، از بازخوردهای احتمالی آگاهی نداشتند.

Call of Duty: WW2 قرار است در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶)  برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شود.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *