شرکت 2K games به مناسبت دهمین سال روز تولد مجموعه به یاد ماندنی و بی‌نظیر BioShock، تصمیم گرفته‌ است که نسخه‌ای مخصوص از بازی BioShock که 10th Anniversary Collector’s Edition نام دارد را منتشر کند.

انگار که همین دیروز بود که به همراه جک، برای اولین بار به دنیای زیر آب و شهر عجیب و غریب رپچر قدم گذاشتیم. اما اگر راستش را بخواهید، ده سال است که از تجربه اولین بایوشاک می‌گذرد. به همین دلیل ناشر این مجموعه به یاد ماندنی، برنامه‌های ویژه‌ای را برای دهمین سالگرد تولد سری بایوشاک در نظر گرفته است.

ساعاتی قبل شرکت 2K Games نسخه مخصوص بازی BioShock که موسوم به 10th Anniversary Collector’s Edition است را رونمایی کرده که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

نسخه مخصوص دهمین سالگرد بایوشاک از لحاظ محتوای قابل بازی قرار نیست که تفاوتی با قبل داشته باشد و در آن خبری از محتوای جدید و یا تغییر خاصی نسبت به نسخه Bioshock: The Collector نیست. چرا که همانطور که می‌دانید، در نسخه The Collector، هر سه عنوان به همراه آخرین به‌ روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقیشان منتشر شدند. نسخه سالگرد علاوه‌بر محتوای یاد شده، شامل یک مجسمه از «آبجی کوچیکه و بابا بزرگه» (Big Daddy & Little Sister) می‌شود که ویژگی‌های جالبی، از جمله نورپردازی و صداگذاری را دارد. البته این نسخه محدود از بازی BioShock با قیمت بالای 199 دلاری و برای دو پلتفرم ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت، که به هیچ وجه ارزان قیمت و به صرفه نیست.

برنامه‌های 2K به اینجا ختم نمی‌شود و این شرکت در رویداد Pax West 2017 قصد دارد تا یک مهمانی را به افتخار تولد این مجموعه برگزار کند که همه چیز در آن، از لباس‌ها گرفته تا نوشیدنی‌ها و حتی غذاها؛ رنگ بوی بایوشاکی دارند. این رویداد در تاریخ دوم سپتامبر برگزار خواهد شد و حضور در آن برای عموم نیز آزاد است.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *