فیلم «جان ویک 2» در ادامه ی عنوان اول خود در تاریخ 30 ژانویه سال جاری در سینما های ایالات متحده اکران خود را آغاز نمود. این فیلم که توسط «چاد استاهلسکی»  با بودجه ی 40 میلیون دلاری ساخته شده بود، در پایان کار خود توانست 166 میلیون دلار فروش کند. در جدیدترین خبر این عنوان که ساعاتی از انتشار آن می گذرد با خبر گشتیم نویسنده و کارگردان فیلم مذکور نقشه هایی برای تبدیل کردن آن به سریالی تلویزیونی دارند.
در خبری که توسط پایگاه اطلاع رسانی «IndieWire» منتشر شده چنین آمده که سریال جان ویک قرار است با نام «The Continental» توسط استودیوی «Lionsgate» ساخته شود. استودیویی که برای ساخت این سریال بسیار هیجان زده است. کارگردان فیلم جان ویک در این باره چنین می گوید:

ایده و ساختار های بسیار خوبی برای سریال در اختیار دارند و بسیار به حال و هوای فیلم ها نزدیک می باشد. هر آن چه در باره ی ساختار سریال به گوشم رسیده نکات مثبت بوده و می دانم که قرار است سریال بسیار اکشن و سریعی را شاهد باشید. ساخت این سریال چیزیست که استودیوی سازنده از مدت ها پیش به دنبال عملی کردن آن بود. من همواره از ادامه دادن قصه ی شخصیت هایم لذت برده ام. به محض این که بتوانید آن ها را در قاب تلویزیون برای مردم به تصویر بکشید راه های بسیاری برای ماجراجویی در دنیای این شخصیت ها پیش روی شما قرار می گیرد و می توانید شخصیت های متفاوتی را خلق کنید.

از این شخص درمورد حضور بازیگر نقش اصلی جان ویک یعنی «کیانو ریوز» سوال شد و او چنین پاسخ داد :

به گمانم کیانو ریوز هم در سریال حضور داشته باشد. جان ویک و کیانو ریوز یک دیگر را تکمیل می کنند ولی تمام سریال درمورد شخصیت جان ویک نیست.

استودیوی سازنده ی این سریال هنوز تائید نکرده که آیا کیانو ریوز در سریال حضور دارد یا خیر و هیچ اطلاعی از این که چه کسی نویسندگی اثر را برعهده دارد در دسترس نیست. از استاهلسکی پیرامون تمایلش برای کارگردانی سریال سوال شد و او چنین پاسخ داد :

من دوست دارم در فرایند تولید این سریال حضور داشته باشم و اگر زمان اجازه دهد چند اپیزود آن را کارگردانی نمایم.

این کارگردان و کیانو ریوز در برنامه ی خود ساخت مینی سریالی به نام «Rain» را پیش رو دارند که بر اساس داستانی نوشته ی «بری آیزلر» خواهد بود.

ساخت این مینی سریال به برنامه ی کیانو بستگی دارد و همانطور که می دانید او بازیگر پر مشغله ایست و عاشق مجموعه فیلم های جان ویک است و ترجیح می دهد در حال حاضر انرژی و وقت خود را برای فیلم مذکور مصرف نماید.

نظر شما چیست؟ آیا با ایده ی ساخته شدن سریال جان ویک موافقید؟

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *