خانه ورزش اخبار ورزش مورینیو: شاید مجبور شوم مقابل سوانزی بازی کنم!

مورینیو: شاید مجبور شوم مقابل سوانزی بازی کنم!

0

ژوزه مورینیو در آستانه بازی روز یکشنبه منچستریونایتد مقابل سوانزی عنوان کرده با بحران مصدومیت در خط هافبک و دفاع تیمش روبرو شده و شاید مجبور شود خودش در این بازی در خط دفاع به میدان برود.

مورینیو به نقل از دیلی میل به خبرنگاران گفته:

احتمال دارد از رونی در حط هافبک استفاده کنم. ما الان هافبکی نداریم. تنها هررا و کریک آماده بازی هستند. فوسو منساح می توانست در چنین زمانی به ما کمک کند اما او هم در بازی با منچسترسیتی مصدوم شد. به مشکل خوردیم اما مطمئنا دست از جنگیدن بر نخواهیم کشید.

بازیکنان دوست ندارند عضوی از تیم باشند اما به میدان نروند. به طور مثال به اشنایدرلین نگفتیم که قصد فروشش را داریم. او خواهان جدایی شد چون می خواست هر هفته بازی کند. داشتن ترکیب بزرگ چنین معضلاتی هم دارد. حتی گاهی اوقات بازیکنان جوان هم اگر فرصت بازی پیدا نکنند تصمیم به جدایی می گیرند.

در پست دفاع میانی تنها بایی، بلیند و توانزبه را داریم. بلیند و بایی در بازی با سیتی هم شگفت انگیز بودند. باید با آن ها صحبت کنم و ببینم وضعیت جسمانی شان چگونه است. این روزها در سالن بدنسازی باشگاه به شدت تمرین می کنم پس شاید من هم یکی از گزینه ها باشم. شاید با زوج مورینیو و توانزبه مقابل سوانزی بازی کردیم!

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *