خانه ورزش اخبار ورزش مورینیو: مثل دیدار اینتر-بایرن مونیخ، از ابتدا می دانستم که قهرمان خواهیم شد

مورینیو: مثل دیدار اینتر-بایرن مونیخ، از ابتدا می دانستم که قهرمان خواهیم شد

0

منچستر یونایتد موفق شد با گل های پوگبا و مخیتاریان با نتیجه ۲-۰ آژاکس را شکست داده و قهرمان لیگ اروپا شود. مورینیو، سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ در پایان بازی به Sky Sport Italia گفت:

از آنجایی که از دقیقه نخست حس می کردم پیروز خواهیم شد، یاد دیدار اینتر-بایرن مونیخ [فینال ۲۰۱۰ لیگ قهرمانان] افتادم. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و از روی نیمکت، حس کنترل بازی را داشتم. تیم مستحکم بود و هوش تاکتیکی فوق العاده ای نشان داد. از دقیقه نخست، می توانستید بگویید که جام قهرمانی به ما خواهد رسید.

خوشحالم که در یک فصل سه جام قهرمانی کسب کردیم. شاید مثل سه گانه اینتر نباشد، اما با توجه به ابعاد کنونی این تیم، به اندازه کافی خوب است. صحبت در مورد تاریخ باشگاه یک چیز است، اما پتانسیل فعلی تیم کاملاً چیز دیگری است. من با الکس فرگوسن شوخی می کردم، چون به او گفتم که همراه با منچستر یونایتد تمام جام ها را به جز این، فتح کرده بود بنابراین من قهرمانی در لیگ اروپا را به ارمغان آوردم تا مجموعه را کامل کنیم.

با این قهرمانی، منچستر یونایتد سال آینده به لیگ قهرمانان اروپا هم باز خواهد گشت که مورینیو در این رابطه گفت:

می خواستیم به لیگ قهرمانان بازگردیم، اما نه با سوم یا چهارم شدن در لیگ برتر. اگر در لیگ برتر قهرمان نشوید، بهتر است که به جای آن تا فینال لیگ اروپا پیش رفته و آنجا قهرمان شوید.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *