خانه ورزش اخبار ورزش موسوی: تیم ملی از نبودن من متضرر نخواهد شد/ امیدوارم به مسابقات تهران یا لهستان برسم

موسوی: تیم ملی از نبودن من متضرر نخواهد شد/ امیدوارم به مسابقات تهران یا لهستان برسم

0

ایگور کلاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران عصر امروز اسامی ۱۴ بازیکن مورد نظر خود را برای شرکت در هفته نخست لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۷ اعلام کرد که بین آنها نام محمد موسوی مدافع وسط تیم ملی ایران به چشم نمی‌خورد.

موسوی که آخرین تمرین تیم ملی والیبال در تهران پیش از شروع لیگ جهانی را با لباس شخصی تماشا می‌کرد، اظهار داشت: حدود ۷ هفته تمرین مستمر انجام دادیم و ۶ بازی تدارکاتی نیز در برنامه ما بود. تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و همه بازیکنان بسیار باانگیزه بودند به‌نظر من بعد از یک ماه استراحت تمرینات تیم برای رسیدن به آمادگی، کافی بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه شرایط تیم بسیار خوب است و همه مصدومان به‌غیر از من توانستند خود را با تیم هماهنگ کنند. امیدوارم نتایج بسیار خوبی در لیگ جهانی بگیریم چون همه چیز برای کسب نتیجه خوب مهیاست.

موسوی در مورد تغییرات تیم ملی نسبت به سال گذشته گفت: تیم جوانتر شده و فشار تمرینات نیز اضافه شده است. کلاکوویچ مربی خاص و قانونمداری است. او مهربان است و با بازیکنان با احترام برخورد می‌کند.

وی در مورد غیبتش در هفته نخست لیگ جهانی خاطرنشان کرد: متأسفانه از هفته دوم تمرینات مصدومیت‌های کهنه به‌سراغ من آمد که مهمترین آنها مصدومیت زانویم بود به‌خاطر همین مصدومیت زانو نمی‌توانستم به‌خوبی و با تمام نیرو تمرین کنم اگرچه من روز گذشته هم به‌همراه تیم تمرین کردم ولی تنها با ۴۰ درصد توان این کار را انجام دادم.

موسوی تصریح کرد: به‌خاطر همین مصدومیت با مربی تیم صحبت کردم و قرار شد برای گذراندن دوره درمانی در تهران بمانم به همین خاطر به ایتالیا نمی‌روم تا ریکاوری لازم را انجام دهم امیدوارم در ادامه بتوانم در مسابقات تهران یا لهستان به تیم ملی ملحق شوم.

وی اظهار داشت: من بعد از پایان لیگ با توجه به شرایط بدنی خوبی که داشتم و بازی‌های ایده‌آلی که انجام داده بودم تصمیم گرفتم به‌صورت تمام‌وقت در خدمت تیم ملی باشم. پیش از این هم گفته بودم که تنها در صورتی در تیم ملی می‌مانم که مثمر ثمر باشم. در حال حاضر هم درد زانو باعث شد نتوانم در خدمت تیم ملی باشم.

موسوی در پایان گفت: من همواره در سال‌های گذشته سعی کردم به تیم ملی کمک کنم امسال هم جوانان خوبی در غیاب من حضور دارند که می‌توانند جای خالی مرا پر کنند، به همین خاطر تیم ملی تغییرات زیادی نخواهد کرد و از نبودن من متضرر نخواهد شد. درمان مصدومیت زانوی من حدود دو هفته زمان می‌برد و من ترجیح دادم که در هفته نخست لیگ جهانی که ۳ بازی متوالی و پرفشار خواهیم داشت به درمان آن بپردازم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *