بازی The Darkness عنوانی در سبک اکشن اول شخص بود که از روی مجموعه کمیکی با همین نام، توسط استودیوی Starbreeze ساخته و توسط کمپانی 2K در ژوئن سال 2007 برای کنسول های Xbox 360 و PlayStation 3 عرضه شد. در این بازی، بازیکن در نقش جکی استاکادو (Jacky Ectacado)، مردی ایتالیایی – آمریکایی که به عنوان مزدور برای مافیای نیویورک کار می کرد، قرار می گرفت. در شب تولد 21 سالگی جکی، او توسط رئیس مافیای نیویورک با نام پائولی فرانچتی (Paulie Franchetti – عمو پائولی) مورد سوءقصد قرار می گرفت و در طی این اتفاقات، متوجه تسخیر شدن بدنش توسط تاریکی (The Darkness) می شد؛ نیرویی که در طول چندین نسل در اختیار خانواده او بوده است. این بازی توانست تا موفق ظاهر شود و علاوه بر دریافت نمرات بسیار خوب و جایزه بازی ماه از نشریه Game Informer، بیش از یک میلیون نسخه از آن در تمام جهان به فروش رسید. موسیقی این بازی توسط آقای Gustaf Grefberg ساخته شده است.

نگاهی به سرگذشت آقای Gustaf Grefberg: آقای Gustaf Grefberg یک موسیقیدان سوئدی است که در سال 1974 میلادی متولد شد و موسیقی متن رسمی اکثر عناوین استودیوی Starbreeze Studios توسط وی ساخته شده اند. از جمله آثار آقای Grefberg در صنعت بازی های رایانه ای، می توان به بازی هایی همچون Enclave  و The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay و The Darkness و Brothers: A Tale of Two Sons اشاره کرد.

درباره آلبوم موسیقی: این آلبوم موسیقی از 35 موسیقی ساندترک بازی با کیفیت 320 کیلوبیت بر ثانیه و فرمت MP3 تشکیل شده است. (حجم کلی: 3711 مگابایت)

The Darkness

آهنگساز: Gustaf Grefberg

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک کمکی از مدیافایر

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

The Darkness Theme

Subway Theme 2

Trinity Church Combat Stealth Mix

Trinity Church Combat Action Mix

Final Revenge Action Mix

پردیس گیم

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *