نسخه اصلی بازی Ori and the Blind Forest در استودیوی Moon Studios توسعه یافت و در یازدهم مارچ سال 2015 برای پلتفرم های PC / Xbox One عرضه گردید. توسعه دهندگان تقریبا یک سال تمام را برای ساخت این بازی وقت گذاشتند و به لطف تلاش و کوشش های فراوان آن ها، محصول نهایی با بازخوردهای بسیار گرم و مثبت مردم رو به رو شد. از جمله مهم ترین دستاورد های بازی Ori and the Blind Forest می توان به نامزد شدن در 4 موضوع از نمایشگاه The Game Awards 2015 اشاره کرد. درواقع این بازی در چهار رشته «برترین بازی اکشن ماجراجویی» ، «برترین بازی مستقل» ، «برترین طراحی هنری» و «برترین موسیقی متن» حضور داشت و توانست جایزه «بهترین طراحی هنری» را با موفقیت بدست آورد! علاوه بر این، در رویداد «آکادمی هنر های فیلم و تلویزیون بریتانیا» (British Academy of Film and Television Arts) (مخفف : بفتا یا BAFTA) هم موفق به دریافت جایزه دستاورد هنری شد. پس از گذشت یک سال از عرضه بازی، نسخه ای ارتقا یافته تر از آن در 11 مارچ 2016 برای Xbox One و در 27 آپریل 2016 برای PC با نام Definitive Edition عرضه شد که از بهبود ها و ویژگی های جدیدی بهره می برد و همچنین موسیقی های آن نیز تغییراتی پیدا کرده بودند. موسیقی این بازی توسط آقای Gareth Coker ساخته شده است.

نگاهی به سرگذشت آقای Gareth Coker: ایشان یک آهنگساز جوان و با استعداد انگلیسی است که در تاریخ 7 می سال 1984 به دنیا آمد. تخصص ایشان در صنعت فیلم و بازی است و فعالیت رسمی وی به سال 20099 ، بعد از مهاجرت از کشور ژاپن به شهر “لوس انجلس” (Los Angeles) و کار بر روی موسیقی عنوان محبوب Minecraft باز می گردد. پس از آن، تمرکز اصلی ایشان برروی ساخت موسیقی برای «فیلم های کوتاه» بود و در این حین، برای فیلم Dark Power هم آهنگسازی کرد که یک نقطه تاریک در کارنامه وی محسوب می شود! این ماجرا ادامه یافت تا اینکه سبک کاری وی مورد توجه استودیوی Moon Studios قرار گرفت و سرانجام در سال 2014 به این شرکت ملحق شد. در نتیجه، وظیفه ساخت آهنگ های بازی Ori and the Blind Forest به ایشان واگزار شد. با به اتمام رسیدن این پروژه و ورود بازی به بازار، آقای کوکر هم تمرکز خود را برروی آهنگ های بازی Ark: Survival Evolved قرار داد.

درباره آلبوم موسیقی: این آلبوم شامل 29 موسیقی ساندترک رسمی بازی با کیفیت 320 کیلوبیت بر ثانیه و فرمت MP3 است. (حجم کلی: 152 مگابایت)

نکته مهم: همراهان عزیز ما در پردیس گیم توجه داشته باشند که این آلبوم موسیقی، مربوط به نسخه Definitive Edition می باشد و هیچ گونه تشابهی با آلبوم نسخه اصلی ندارد.

 

 Ori and the Blind Forest: Definitive Edition

آهنگساز: Gareth Coker

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک کمکی از مدیافایر

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

Main Theme – Definitive Edition

Naru’s Origins III – A Broken Bond

Trailer – Definitive Edition

Trailer – Launch Trailer

Arrival at the Sunstone

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *