بازی Ultimate Marvel Vs Capcom 3 نسخه ارتقا یافته عنوان Marvel Vs Capcom 3 است که توسط استودیوی Eighting (سازندگان عناوینی مثل Bloody Roar و Castlevania Judgement) ساخته شده و در 15 نوامبر 2011 توسط کمپانی کپکام برای PlayStation 3 و Xbox 360 عرضه شد. این بازی همانند نسخه های قبلی این سری، یک عنوان فایتینگ مبتنی بر گروه های سه نفره بود و شامل 48 کارکتر مختلف از دنیاهای کپکام و مارول می شد. متاسفاه بعد از خریداری مارول توسط کمپانی دیزنی در سال 2009 و عدم تمدید قرارداد با کپکام، تمام نسخه های سری در سال 2013 از تمام سرویس های فروش آنلاین حذف شد. تا این که در سوم دسامبر 2016 و در مراسم PlayStation Experience، اعلام شد که این قرارداد باری دیگر تمدید شده و علاوه بر تایید ساخت نسخه بعدی با نام Marvel Vs Capcom: Infinite، این بازی نیز دوباره و در ابتدا به فروشگاه پلی استیشن بازگشت و در 7 مارچ 2017 (17 اسفند) برای PC و Xbox One نیز منتشر خواهد شد. موسیقی متن این عنوان توسط آقای Hideyuki Fukasawa ساخته شده است.

نگاهی به سرگذشت آقای Hideyuki Fukasawa: آقای Hideyuki Fukasawa یک آهنگساز ژاپنی هستند که با وجود اغلب کار کردن برای کمپانی کپکام، به صورت مستقل نیز کار می کنند. ایشان ابتدا کارش را به عنوان دستیار Taro Iwashiro، آهنگساز بازی Onimusha 2 آغاز کرد ولی با ساخت موسیقی برای بازی Chaos Legion بود که ایشان بسیار موفق ظاهر شد و توانست نام خودش را در میان آهنگسازان مطرح کند. ایشان بعد از این بازی، بر روی بسیاری دیگر از بازی های کپکام مانند Onimusha: Dawn of Dreams و سری بازی های فایتینگ آنها مانند Ultra Street Fighter IV و Street Fighter V نیز کار کرده اند. ایشان همچنین سابقه کار بر روی انیمه هایی مثل Fullmetal Alchemist: The Sacred Star of Milos و Fate/stay night: Unlimited Blade Works را نیز در کارنامه خود دارند.

درباره آلبوم موسیقی: این مجموعه شامل 111 موسیقی از ساندترک رسمی این بازی با کیفیت 320 کیلوبیت بر ثانیه و فرمت MP3 می باشد. (حجم کلی: 6499 مگابایت)

ULTIMATE MARVEL VS CAPCOM 3

آهنگساز: Hideyuki Fukasawa

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک کمکی از مدیافایر

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

~Character Select ~Ultimate

~Theme of Albert Wesker ~Wind of Madness

~Theme of Dante ~Devils Never Cry

~!Theme of Deadpool ~Never Do It Now

~Theme of Galactus ~Fate of Two Worlds

~Theme of Vergil ~One More Game

Theme of Wolverine

~Victory ~Ultimate

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *