بازی Bayonetta یک عنوان اکشن سوم شخص است که توسط استودیوی Platinum Games و زیر نظر آقای هیدکی کامیا توسعه یافته و توسط کمپانی سگا (SEGA) در پنجم ژانویه 2010 برای کنسول های PlayStation 3 و Xbox 360 عرضه شد. وقایع این بازی در شهری خیالی در اروپا با نام Vigrid اتفاق افتاده و داستان جادوگری با نام بایونتا را روایت می کند که علاوه بر داشتن قدرت های جادویی، قابلیت تغییر شکل و استفاده از طیف وسیعی از اسلحه ها، می تواند هیولاهای جهنمی متعددی را احضار کند تا با آن ها به مبارزه با دشمنانش بپردازد. بعد از عرضه، این بازی با بازخوردهای بسیار مثبتی روبرو شده و ساندترک و سیستم مبارزات آن به شدت ستایش شد؛ هرچند که ایراداتی نیز به داستان بازی و سیستم QTE آن وارد شد. موسیقی متن این بازی توسط گروهی از آهنگسازان مختلف ساخته شده است.

درباره آلبوم موسیقی: این آلبوم شامل 150 موسیقی از ساندترک رسمی بازی در قالب 5 دیسک، با کیفیت 320 کیلوبیت بر ثانیه و فرمت MP3 است. (حجم کلی: 741.777 مگابایت)

Bayonetta

آهنگسازان: Norihiko Hibino – Takahiro Izutani – Yoshitaka Suzuki – Masami Ueda – Hiroshi Yamaguchi – Rei Kondoh – Takayasu Sodeoka – Erina Niwa

دانلود موسیقی متن

دانلود پارت 1 با لینک کمکی از مدیافایر (حجم: 500 مگابایت)

دانلود پارت 2 با لینک کمکی از مدیافایر (حجم: 241.77 مگابایت)

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

Opening Demo

!EV12-2 Action

!Let’s Hit The Climax

Friend

Red & Black

EV35-1 Epilogue

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *