بازی BioShock یک عنوان شوتر اول شخص است که توسط استودیوهای Irrational Games (نام قدیمی: 2K Boston) و 2K Australia توسعه یافته و در بیست و یکم آگوست 2007، توسط کمپانی 2K Games برای پلتفرم های PC و Xbox 360 و در اکتبر 2008 برای PlayStation 3 نیز عرضه شد. داستان بازی بر اساس ایده های عینیت گرایی (Objectivism) و تحت تاثیر آثار نویسندگانی همچون جورج اورول (George Orwell) شکل گرفته بود و در سال 1960 رخ می داد. پروتاگونیست بازی با نام جک، پس از سقوط هواپیمایش در اقیانوس وارد یک bathysphere شده که او را به شهری زیر دریا با نام رپچر می برد. شهری ساخته شده به دستان اندرو رایان (Andrew Ryan) که قراربود آرمانشهری ایزوله شده باشد؛ ولی کشف ماده ای به نام ADAM که قدرت های فرابشری به استفاده کنندگانش اعطا می کرد، پایه های نابودی آن را فراهم آورد. موسیقی متن این بازی توسط آقای Garry Schyman ساخته شده است.

نگاهی به سرگذشت آقای Garry Schyman: آقای Garry Schyman یک موسیقیدان و آهنگساز فیلم، تلویزیون و بازی‌ها است که در سال 1954 در کشور امریکا متولد شد. در سال 1978، او مدرک تحصیلی خود در رشته‌ی نوازندگی موسیقی را از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی دریافت کرد و کار خود را در صنعت تلویزیون آغاز کرد و به ساخت موسیقی برای سریال‌های تلویزیونی‌ای مثل Magnum و P.I و The A-Team پرداخت. پس از چند سال، او به ترتیب وارد عرصه فیلم و بازی های رایانه ای نیز شد. البته به خاطر بودجه‌ی کم و کیفیت پایینی که آهنگ‌های بازی‌های آن زمان داشتند، او برای مدتی این صنعت را رها کرد. بعد از گذشت چند سال و درخواست کمپانی THQ به او برای ساخته شدن موسیقی بازی Destroy All Humans، او مجددا به صنعت بازی های ویدیویی بازگشت و علاوه بر ساخت موسیقی برای تمام عناوین سری Destroy All Humans، به ساخت موسیقی برای عناوینی همچون سری Bioshock و Dante’s Inferno نیز پرداخت.

درباره آلبوم موسیقی: این آلبوم شامل 24 موسیقی از ساندترک رسمی بازی در قالب 2 دیسک، به اضافه یک موسیقی حذف شده و سه موسیقی ساندترک The Rapture EP، با کیفیت 320 کیلوبیت بر ثانیه و فرمت MP3 است. (حجم کلی: 114.777 مگابایت)

BioShock

آهنگسازان: Garry Schyman

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک کمکی از مدیافایر

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

(Ocean on His Shoulders (BioShock Main Theme

Welcome to Rapture

Spliced Aphrodite

Cohens Masterpiece

The Good One

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *