خانه ورزش اخبار ورزش مولر: تابستان شلوغی در پیش داریم؛ می خواهم بیش از بقیه قهرمانی بوندس لیگا داشته باشم

مولر: تابستان شلوغی در پیش داریم؛ می خواهم بیش از بقیه قهرمانی بوندس لیگا داشته باشم

0

توماس مولر انتظار دارد که بایرن مونیخ در تابستان چند بازیکن جدید به خدمت بگیرد. بایرن مونیخ در اولین فصل حضور کارلو آنچلوتی نتوانست نتایج قابل توجهی کسب کند و از رقابت های لیگ قهرمانان و جام حذفی آلمان حذف شد. تاکنون پیوستن نیکلاس زوله و سباستین رودی به بایرن مونیخ قطعی شده اما انتظار می رود چند بازیکن دیگر به این تیم بپیوندد و در آن سو چند بازیکن هم از این تیم جدا شوند.

مولر در مصاحبه با اشپورت بیلد گفت:

انتظار می رود مانند هر فصل در بازار نقل و انتقالات اتفاقاتی رخ دهد. این بخشی از این کسب و کار است.

مولر در این فصل ششمین قهرمانی اش با بایرن مونیخ در بوندس لیگا را کسب کرد. او می خواهد در آینده همانند لام، شواین اشتایگر، کان و شول ۸ بار قهرمان بوندس لیگا شود.

قرارداد من با بایرن مونیخ تا ۲۰۲۱ معتبر است. اگر من موفق به کسب ۸ قهرمانی با بایرن مونیخ در بوندس لیگا نشوم نشان دهنده آن است که درست عمل نکرده ایم.

ما هرگز از رقیبان خود هدیه ای دریافت نکرده ایم اما همیشه می خواهیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم. فصل جاری برای ما بسیار بد نبود اگر چه به تمامی عناوین ممکن دست نیافتیم.

البته اگر تیمی همچون دارمشتات قهرمان شود بسیار هیجان انگیز خواهد بود، ولی این برای ما امری کاملا طبیعی محسوب می شود. قبل از این هیچ تیمی ۵ بار متوالی قهرمان بوندس لیگا نشده بود.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *