کارخانه ژاپنی میتسوبیشی امسال تصمیم گرفته تا شاسی‌بلند اوتلندر اسپرت (Outlander Sport) مدل ۲۰۱۸ که در کشور ما با نام ASX شناخته می‌شود، در نمایشگاه خودرو نیویورک رونمایی کند.

شاسی‌بلند اوتلندر اسپرت با مدل‌های قبلی خود کاملا متفاوت خواهد بود و از لحاظ طراحی داخلی و بیرونی چهره‌ای جدید دارد. این خودروی اسپرت برای بازار آمریکای شمالی (کانادا و ایالات متحده) در نظر گرفته شده و از آنجایی‌که خودروهای آمریکایی ابعاد بزرگی دارند، حدس زده می‌شود این خودرو هم سایز بزرگتری نسبت به مدل‌های قبلیش داشته باشد.

یکی از دلایل عرضه این شاسی‌بلند به بازار آمریکا فروش بالای آن در دیگر بازارهای جهانی بوده است.

2018 Mitsubishi Outlander Sport

پیش‌بینی شده تغییرات اساسی در این خودروی جدید شامل طراحی سپر جلو و عقب، چراغ‌های روشنایی LED، کنسول جدید، تغییر ارتفاع شاسی و سیستم infotainment با پشتیبانی از سیستم‌ عامل‌های اندروید و اپل باشند. به علاوه در این خودروی جدید گزینه‌های انتخابی برای مشتریان مانند سیستم ایمنی فعال میتسوبیشی، سقف پاناروما، سیستم هشدار خروج از خطوط رانندگی، سیستم کنترل سرعت و فضای بین خودروهای جلو و عقبی، سیستم تنظیم خودکار نور بالا و پایین و دوربین و سنسورهای عقب برای پارک کردن و دنده عقب رفتن نیز نصب خواهد شد.

2018 Mitsubishi Outlander Sport

هنوز خبری درباره قدرت پیشرانه این خودروی شاسی‌بلند به بیرون درز پیدا نکرده ولی با توجه به مدل‌های قبلی، انتظار می‌رود اوتلندر اسپرت (ASX) مجهز به موتور ۲.۰ لیتری با قدرت ۱۴۸ اسب بخار یا موتور ۲.۴ لیتری با قدرت ۱۶۸ اسب بخار باشد. همچنین جعبه دنده اتومات می‌تواند یکی دیگر از گزینه‌های انتخابی مشتریان باشد. با توجه به زمان رونمایی این خودرو، به احتمال زیاد میتسوبیشی اوتلندر اسپرت ۲۰۱۸  با رنگ نقره‌ای متالیک، اوایل پاییز سال جاری وارد بازار آمریکای شمالی خواهد شد. برای خبرهای بیشتر از خودروهای جدید نمایشگاه خودرو نیویورک همراه چرخان باشید.

چرخان

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *