خانه ورزش اخبار ورزش میثاقیان: پرسپولیس با تیم امیدش هم برای ما خطرناک است

میثاقیان: پرسپولیس با تیم امیدش هم برای ما خطرناک است

0

اکبر میثاقیان در نشست خبری قبل از دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: وقتی تیمی که قهرمان می‌شود و بازی‌های آسیایی برایش مهمتر است واضح است که شاید با ترکیب اصلی نیاید ولی پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و ثابت شده است.

وی افزود: ما باید بازی را ببریم و به حرف و حدیث ها کاری نداریم. در این چند سال ۶ تیم را به لیگ برتر آوردم ولی ماندن این تیم برای من خیلی جذاب است.

اکبر میثاقیان عنوان کرد: من ۸ بازی است که در اینجا هستم و فکر می‌کنم از این ۵ بازی باید ۵ بازی را می‌بردیم.

وی افزود: اگر قرار بود بیفتیم، پنالتی دقیقه ۹۶ ماشین‌سازی گل می‌شد و خدا خواست که باز ما این شانس را داشته باشیم که خودمان را امتحان کنیم.

میثاقیان تأکید کرد: بازی فردا بسیار سخت است و ما یار هم کم داریم. در این ۸ بازی واقعاً جنگیده‌ایم و اگر یک بازی دیگر داشتیم، بازیکنانمان توان مسابقه نداشتند. من در بوشهر، راه‌آهن و خیلی جاهای دیگر مسئولیت داشته‌ام اما بازی فردا بسیار پر استرس است. به هیچ چیز هم کاری نداریم و بازی خودمان را انجام می‌دهیم. اگر نتوانستیم پیروز شویم، حتماً‌ دست ما نبوده است.

خبرنگاری در خصوص سوابق میثاقیان در فوتبال مشهد از وی سوال کرد که او گفت: داستان زیاد است و وقت کم، من تمام زندگی‌ام در مشهد است و خوشحالم که در کنار آقا امام رضا(ع) هستم. ابتدای فصل هم که هنوز به بادران نرفته بودم، می‌توانستم اینجا باشم، ولی اگر ۴ بازی زودتر می‌آمدم، تیم می‌ماند. شاید این‌گونه ماندن خودش یک نوع لذت باشد و به همکارم گفتم که با این سختی ماندن در لیگ، جذاب‌تر است.

میثاقیان در ادامه نشست خبری تأکید کرد: من دو ماه است که در این مجموعه کار می‌کنم و واقعاً همدل شده‌ایم. اگر هم بقای ما کمی دیر شده، شاید قرار است اتفاق خوبی بیفتد. به نظر من پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و شما دیدید وقتی مقابل الهلال در غیاب ۴ بازیکن به میدان رفت، بازی کرد که آن تیم تحت‌تأثیر قرار گرفت. پرسپولیس اگر با تیم امیدش بازی کند بازهم برای ما سخت است. فقط خواهش من این است که تماشاگران فردا از ما حمایت کنند و حتی اگر مشهدیِ استقلالی یا پرسپولیسی‌ هستند، فردا فقط ما را حمایت کنند که ما باقی بمانیم و ان‌شاءالله برای سال آینده همه تیم‌ها دو بار به مشهد بیایند.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود فقط ۱۰ درصد باید در اختیار تماشاگران پرسپولیس قرار بگیرد، گفت: من در مورد مسائل فنی می‌توانم حرف بزنم و اینقدر درگیر هستم که ذهنم به این چیزها نمی‌رود.

سرمربی تیم سیاه‌جامگان در پاسخ به این سوال که آیا برای بازی فردا مصدوم یا محرومی دارند، اظهار داشت: ما ۱۲ نفر هستیم و فقط خدا کند آنها سرما نخورند. هر بازی که ما انجام می‌دهیم، یک مشکلی داریم. خدا کند دیگر اتفاقی نیفتد. دو هفته پیش حسینی را از دست دادیم و این هفته مصطفی احمدی حالش بد شد. دعا می‌کنم تا فردا اتفاقی نیفتد.

فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *