همانطور که انتظار می‌رفت، امروز کمپانی چینی میزو از گوشی میزو ام 5 نوت (Meizu M5 Note) رونمایی کرد. اما برخلاف انتظارات، گجت دیگری نیز از سوی مسوولین این شرکت معرفی شد؛ دستبند هوشمند میزو بند (Meizu Band).

این دستبند هوشمند به یک صفحه نمایش OLED مجهز است و قادر است زمان را به شما نمایش دهد، قدم‌های شما را بشمارد، میزان کالری مصرف‌شده توسط شما را نشان دهد و ضربان قلبتان را به نمایش بگذارد. در واقع، میزو بند همه آنچه از یک دستبند تناسب اندام انتظار دارید را در اختیارتان قرار خواهد داد.

دستبند میزو بند به گوشی موبایل شما نیز متصل می‌شود

این دستبند نه تنها می‌تواند به گوشی متصل شده و اعلان‌های مربوط به پیام‌ها و تماس‌ها را به اطلاع شما برساند، بلکه قادر است گوشی گم‌شده‌ی شما را -در صورتی که بلوتوث آن روشن باشد- پیدا کند. همچنین قادر است مانند بقیه دستبندها و ساعت های هوشمند، در صورت توقف و عدم فعالیت، به شما تلنگری زده و به حرکت کردن وادار کند. دستبند میزو بند با اتصال به برنامه سلامتی میزو ، نصب شده بر روی گوشی هوشمند شما، امکاناتی نظیر مدیریت تمرینات شما، رقابت با دیگر کاربران و لایک کردن تمرینات آنها را ارایه می‌دهد.

میزو بند معرفی شد ؛ با صرف حداقل هزینه به تناسب اندام برسید

گفته شده باتری میزو بند تا 7 روز دوام دارد و کاربر می‌تواند با استفاده از یک شارژر مغناطیسی منحصر به فرد، این گجت را به صورت بیسیم شارژ کند. دستبند هوشمند میزو دارای گواهینامه IP67 است؛ یعنی می‌تواند بدون آسیب دیدن، تا نیم ساعت در عمق 1 متری آب شناور بماند. این دستبند تناسب اندام قیمتی معادل 33 دلار دارد و از همین امروز از طریق وب‌سایت رسمی میزو قابل پیش خرید است. به گفته مسوولین این شرکت، میزو بند از تاریخ 8 دسامبر (18 آذر) عرضه می‌شود.

در زیر تصاویری از این دستبند هوشمند را مشاهده خواهید کرد.

منبع : Gadgetnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *