طبق گفته وبسایت ددلاین، «میلا یوویچ» (Milla Jovovich) بازیگر مجموعه فیلم‌های Resident Evil، به فیلم Hellboy: Rise of the Blood Queen پیوست.

میلا یوویچ قرار است در این فیلم نقش مهم «ملکه خون» (Blood Queen) را ایفا کند.

حال این خبر تبدیل به دومین خبر مهم درباره این فیلم در دو هفته اخیر می‌شود. هفته پیش گفته شد که «ایان مک‌شین» (Ian McShane) بازیگر سریال های Game Of Thrones و Deadwood به فیلم Hellboy: Rise of the Blood Queen پیوسته است. مک‌شین در این فیلم نقش «پروفسور بروم» (Professor Broom) که پدرخوانده شخصیت «پسر جهنمی» (Hellboy) است را بازی می‌کند. «دیوید هاربر» (David Harbour)، که بازی در سریال Stranger Things را در کارنامه خود دارد، شخصیت پسر جهنمی را بازی خواهد کرد. در مجموعه فیلم‌های پسر جهنمی که توسط «گیلرمو دل تورو» (Guillermo Del Torro) ساخته شده بود، «ران پرلمن» (Ron Perlman) نقش پسر جهنمی و «جان هرت» (John Hurt)، که چندی پیش فوت کرد، نقش پروفسور بروم را بر‌عهده داشتند.

یوویچ در مجموعه فیلم‌های Resident Evil، که در مجموع بیش از 1 میلیارد دلار فروش داشتند، نقش «آلیس» (Alice) را ایفا می‌کرد.

«پسر جهنمی: ظهور ملکه خونین» (Hellboy: Rise Of The Black Queen) توسط «نیل مارشال» (Neil Marshall)، که سابقه کارگردانی چند قسمت از سریال Game Of Thrones و همچنین فیلم هایی مانند The Descent و Doomsday را دارد، کارگردانی خواهد شد. «مایک میگنولا» (Mike Mignola) که سازنده کتاب‌های کمیک پسر جهنمی می‌باشد، در ساخت این فیلم نقش دارد.

ماه پیش گفته شد که شرکت Lionsgate، که سابقه ساخت فیلم‌های Hunger Games را دارد، در مراحل آخر مذاکرات برای تهیه کنندگی این فیلم است.

مارشال به تازگی گفته است که برخلاف فیلم‌های گیلرمو دل تورو، این فیلم برای بزرگسالان مناسب‌تر خواهد بود. او در این باره گفت:

ما قصد داریم فیلم را آنطور که می‌خواهیم بسازیم. منظورم این نیست که فیلم را حتماً رده سنی R می‌کنیم، اما اگر اینطور شد با آن مشکلی نخواهیم داشت و کسی نمی‌تواند جلوی ما را بگیرد، فرق اصلی این فیلم با فیلم‌های قبلی همین است. مطمئناً موفقیت فیلم‌هایی مثل Deadpool و Logan به این امر کمک زیادی کرده است. همچنین شما اگر به ریشه و اصل پسر جهنمی بازگردید، مشاهده می‌کنید که از همان ابتدا همه چیز خونین بود و ما قصد داریم این واقعیت را قبول و از آن استفاده کنیم.

فیلم‌برداری فیلم Hellboy: Rise of the Blood Queen قرار است از ماه سپتامبر اغاز شود.

گیم شات

  • Milla Jovovich

    بیوگرافی میلا یوویچ

    میلا یوویچ (Milla Jovovich) که در این نوبت از بخش بیوگرافی به معرفی وی خواهیم پرداخت در هف…
  • Ian McShane

    ایان مک‌شین به فیلم Hellboy: Rise of the Blood Queen پیوست

    «ایان مک‌شین» (Ian McShane) به فیلم Hellboy: Rise of the Blood Queen که یک ریبوت برای این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *