میلا یوویچ در فیلم Hummingbird حضور خواهد داشت

میلا یوویچ، بازیگر، مدل و طراح مد اوکراینی-آمریکایی، در فیلم تریلر و علمی-تخیلی Hummingbird (هامینگبرد)، با همسر خود، یعنی پاول ویلیام اسکات اندرسون، همکاری دوباره‌ای خواهد داشت. پاول اندرسون در حال حاضر مشغول بازبینی نسخهٔ اولیه فیلمنامهٔ Hummingbird است که توسط جان مک‌کلین نوشته شده است. این پروژه اولین همکاری دوباره میلا یوویچ و پاول اندرسون بعد از تمام شدن مجموعه فیلم‌های Resident Evil (رزیدنت اویل) است. آخرین فیلم این مجموعه با عنوان Resident Evil: The Final Chapter (رزیدنت ایول: قسمت پایانی) سال ۲۰۱۶ میلادی اکران شد و کارگردانی آن بر عهدهٔ پاول اندرسون بود و مثل همیشه میلا یوویچ نقش ستارهٔ اصلی این مجموعه، یعنی آلیس را بر عهده داشت. این فیلم نیز مثل تمام فیلم‌های مجموعهٔ Resident Evil با استقبال خوبی از سوی منتقدین همراه نشد و اصلاً در حد نام بازی‌های ابتدایی نبود. فیلم آخر این مجموعه با بودجهٔ ساخت ۴۰ میلیون دلاری، حدود ۳۱۲ میلیون دلار فروش داشت و در مجموع در گیشه عملکردی بدی نداشت. پاول اندرسون هم‌اکنون در حال کار روی نسخهٔ سینمایی یکی دیگر از بازی‌های محبوب ویدئویی به نام Monster Hunter (شکارچی هیولا) است و امیدواریم از پس ساخت این مجموعه به‌خوبی بربیاید. گویا اندرسون پیش از مجموعهٔ Resident Evil، به دنبال ساخت نسخه‌ای سینمایی از Monster Hunter بوده است و اکنون به فکر ساخت آن افتاده است.

کارگردانی فیلم Hummingbird بر عهدهٔ فردیک اُکشتروم و مارکوس کرایلر خواهد بود که این دو نیز با صنعت بازی‌های ویدئویی غریبه نیستند. آن‌ها پیش‌تر روی اِلمان‌های سینماتیک بازی محبوب Battlefield 1 کار کرده بودند. این دو کارگردان سوئدی در سال ۲۰۱۳ میلادی فیلم کوتاه و علمی-تخیلی و ترسناک Reset (ریست) را با همکاری یکدیگر ساخته بودند و در ماه ژانویه اعلام شده بود که کمپانی پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) علاقمند به همکاری با این دو کارگردان برای ساخت نسخهٔ بلند و سینمایی آن فیلم است. اما در حال حاضر پروژهٔ در دست فردیک اکشتروم و مارکوس کرایلر همین فیلم Hummingbird است و نوبت به انتخاب بازیگران رسیده است و به نظر می‌رسد که این فیلم اندک زمانی دیگر وارد مراحل تولید شود.

طبق گزارش سایت ددلاین، میلا یوویچ برای ایفای نقش بازیگر اصلی فیلم Hummingbird انتخاب شده است و طبق این گزارش، سازندگان در نظر دارند مراحل فیلمبرداری این پروژه را در فصل تابستان آغاز کنند. پیش‌تر نام اولیویا مان برای ایفای نقش اصلی این فیلم مطرح شده بود. از آنجایی که پاول اندرسون نگارش فیلمنامهٔ نهایی را بر عهده دارد، انتخاب میلا یوویچ برای ایفای نقش اصلی فیلم Hummingbird قطعی به نظر می‌رسد.

داستان فیلم Hummingbird در مورد زنی آدمکش است که به سفری برای شناخت خودِ حقیقی‌اش رهسپار می‌شود

داستان فیلم Hummingbird در مورد زنی آدمکش است که به سفری برای شناخت خودِ حقیقی‌اش رهسپار می‌شود؛ وی در طول این سفر متوجه می‌شود که چه کسی یا بهتر بگوییم چه چیزی است و از کجا آمده است. جالب است که داستان این فیلم شباهت‌هایی به داستان مجموعه فیلم‌های Resident Evil دارد و ما را به یاد شخصیت آلیس می‌اندازد. تهیه‌کنندگان فیلم Hummingbird، این فیلم را از نظر لحنِ روایی داستان و محتوا با فیلم تریلر و علمی-تخیلی Lucy لوک بسون و مجموعه فیلم‌های Jason Bourne (جیسون بورن) مقایسه کرده‌اند و این فیلم را معجونی از دو فیلم نامبرده خوانده‌اند. حضور در فیلم Hummingbird بار دیگر پای میلا یوویچ را به ژانر فیلم‌های اکشن‌ِ قهرمانی باز می‌کند. آخرین نقش‌آفرینی وی مربوط به فیلم درام Shock and Awe (شوک و ترس) راب رینر می‌شود که داستان آن فیلم در مورد خبرنگارانی است که اظهارات دولت جورج بوش در مورد اتهام نگهداری تسلیحات در جنگ عراق در سال ۲۰۰۳ را بررسی می‌کنند. فیلم مورد انتظار بعدی میلا یوویچ، فیلم Hellboy (پسر جهنمی) به کارگردانی نیل مارشال است و وی قرار است نقش شخصیت منفی و منفور داستان یعنی ملکه خونین را بازی کند. فیلم مورد انتظار Hellboy قرار است در تاریخ ۱۱ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۱ دی‌ماه ۱۳۹۷) روی پردهٔ نقره‌ای سینماها به اکران عموم دربیاید. فیلم ریبوت Hellboy قرار است بر اساس مجموعه کتاب‌های کمیک Dark Horse و مایک میگنولا که در سال ۱۹۹۳ میلادی برای اولین بار منتشر شدند و شخصیت پسر جهنمی را به طرفداران کمیک معرفی کردند، ساخته شود. دیوید هاربر بازیگر جدید شخصیت اَنِنگ آن راما، این شیطانِ پوست-قرمزِ دوست‌داشتنی خواهد بود. در ابتدا عنوان ریبوت این پروژه Hellboy: Rise of the Blood Queen (پسر جهنمی: ظهور ملکهٔ خونین) بود، ولی اندکی بعد سازندگان تصمیم گرفتند تنها عنوان قدیمی و کلاسیک Hellboy را برای پروژهٔ جدید انتخاب کنند.

میلا یوویچ یکی از نمادهای فیلم‌های اکشن با محوریت حضور زنان در سالیان اخیر بوده است و وی علاوه بر نقش‌آفرینی در ۵ فیلم مجموعهٔ Resident Evil و ایفای نقش شخصیت آلیس، در فیلم‌های اکشن دیگری همچون Survivor (بازمانده) جیمز مک‌تیگو و فیلم The Fifth Element (عنصر پنجم) لوک بسون نیز در نقش لیلو حضور داشته است. نقش جدید وی در فیلم Hummingbird شباهت زیادی به دو شخصیت آلیس و لیلو خواهد داشت که هر دو دارای قدرت‌های فراوانی بودند.

گفتنی است تاریخ اکران فیلم Hummingbird هنوز اعلام نشده است.

تانی کال

برگرفته از Screenrant

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *