«ناتالی پورتمن» با فیلم Lucy in the Sky برای اسکار رقابت می‌کند

یکی از ابهامات تقویم سینمایی سال ۲۰۱۹ برطرف شد. فاکس سرچ‌لایت که مارس گذشته تریلر «لوسی در آسمان» (Lucy in the Sky) با بازی «ناتالی پورتمن» را منتشر کرده بود، سرانجام تاریخ اکران فیلم را مشخص کرد. این فیلم اکنون قرار است در تاریخ ۴ اکتبر و به صورت محدود افتتاح شود. «لوسی در آسمان» براساس حوادث واقعی ساخته می‌شود و بازگشت فضانوردی به زمین پس از یک مأموریت طولانی و روابط از هم گسسته‌اش با خانواده را به تصویر می‌کشد. پس از ادغام دو استودیوی فاکس و دیزنی سرنوشت این فیلم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته بود.

پورتمن در این فیلم نقش «لوسی کولا» را بازی می‌کند که پس از تجربه‌ای خاص در فضا به زمین بازمی‌گردد و در دنیایی که اکنون برایش کوچک به نظر می‌رسد سعی می‌کند رد واقعیت را گم نکند. «جان هم»، «زازی بیتس»، «دن استیونز»، «پرل آماندا دیکسون» و «الن برستین» دیگر بازیگران این فیلم‌اند.

این فیلم با توجه به تاریخ اکرانش باید با دیگر فیلم‌های مدعی اسکار استودیو از جمله «جوجو خرگوش» به کارگردانی «تایکا وایتیتی» که ماه آینده در جشنواره‌ی تورنتو اکران می‌شود رقابت کند. دو ماه بعد فاکس فیلم مدعی دیگری به نام «زندگی پنهان» ساخته‌ی «ترنس مالیک» را روی پرده خواهد برد.

اوایل تابستان هالی ابراز امیدواری کرده بود که فیلمش در فستیوال‌های پاییز از جمله ونیز به نمایش درآید اما تاکنون این اتفاق روی نداده و فرصت برای حضور در ونیز، تورنتو و جشنواره‌ی نیویورک از دست رفته است اما فیلم هنوز امکان اکران در جشنواره‌ی تلیوراید که فهرستی منتشر نکرده را دارد. هالی علاوه بر این شایعه‌ی فیلمبرداری مجدد بعضی صحنه‌های فیلم را رد می‌کند: «ما اساساً یک روز بیشتر فیلمبرداری کردیم. یکی از سکانس‌های پایانی بود، به نظر این اتفاقی عجیب نیست و برای پروژه‌هایی با بودجه‌های معین غیرمعمول است، اما صحنه‌های پایانی مهم‌ترین بخش فیلم‌اند. در فیلمی مثل این، با توجه به مسیری که پیموده بودیم باید بخش دیگری به آن اضافه می‌شد.»

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *