استودیوی «ویکاریوس ویژنس» (Vicarious Visions) اعلام کرد که استودیوی ناتی‌داگ با دیدن بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy بسیار شگفت‌زده شده است.

شرکت سونی در جریان کنفرانس خبری خود در مراسم E3 سال گذشته اعلام کرد بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy که شامل نسخه‌های بازسازی شده 3 قسمت اول این مجموعه محبوب یعنی Crash Bandicoot 2: Cortex ،Crash Bandicoot و Crash Bandicoot 3: Warped می‌شود، برای پلی‌استیشن 4 در دست ساخت قرار دارد.

لازم به ذکر بوده که تاکنون 18 بازی از این مجموعه منتشر شده است که در مجموع فروش کلی 50 میلیون نسخه‌ای را رقم زده‌اند. البته 3 قسمت اصلی این عنوان توسط استودیوی ناتی‌داگ، خالق مجموعه بازی‌های Jak and Daxter ،Uncharted و The Last of Us ساخته شده‌اند.

تهیه کننده استودیوی ویکاریوس ویژنس، سازنده نسخه بازسازی شده این مجموعه، در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده است که استودیوی ناتی‌داگ با دیدن بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy بسیار هیجان‌زده شده و بازخوردهای مثبتی را از خود نشان داده‌ است. او گفت:

استودیوی ما در طول ساخت بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy با ناتی‌داگ همکاری نداشته و به صورت مستقل عمل کرده است. اعضای ناتی‌داگ این بازی را دیده و آن را تجربه کرده‌اند و پس از آن بسیار شگفت‌زده شده و بازخوردهای مثبتی را از خود به جا گذاشته‌اند. آن‌ها نسبت به پیشرفتی که بازی اولیه خودشان به خود دیده است، بسیار تحت تاثیر قرار گرفتند.

بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

همانطور که مطالعه کردید، به نظر می‌رسد که استودیوی ناتی‌داگ از بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy و سیاست‌های شرکت اکتیویژن در قبال این مجموعه راضی است. استودیوی ویکاریوس ویژنس از این بازی به عنوان یک بازسازی یاد می‌کند که همه انیمیشن‌ها، ویژگی‌های بصری، صوتی، مکانیزم‌های گیم‌پلی و گرافیک هنری آن از ابتدا ساخته شده‌اند.

جدای از این موارد، شخصیت‌ها و صحنه‌های سینمایی بازی نیز دوباره‌سازی شده‌اند و ویژگی‌های کاملا جدیدی از قبیل چک پوینت‌ها وسیستم ذخیره جدید (دستی و خودکار)، منوی باز طراحی شده و چالش‌های زمانی جدیدی به بازی اضافه شده‌اند.

لازم به ذکر بوده که بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy قرار است در تاریخ 30 ژوئن 2017 (9 تیر 1396) با قیمت 39.99 دلار برای پلی استیشن 4 منتشر شود.

گیم شات

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *