نامه «زاویه دولان» به «لئوناردو دی‌کاپریو» در سن 8 سالگی

«زندگی و مرگ جان اف. داناوان» برای اولین بار در جشنواره فیلم تورنتو به نمایش درآمده است.

«زندگی و مرگ جان اف. داناوان» فیلم جدید «زاویه دولان»، داستان پسری را روایت می‌کند که با بازیگری سرشناس شروع به مکاتبه می‌کند، اقدامی که دولان نویسنده، کارگردان و بازیگر کانادایی با آن بیگانه نیست. دولان پیش از نمایش فیلم جدیدش در جشنواره تورنتو، روی صحنه آمد تا نامه‌ای را بخواند که در سن هشت سالگی برای «لئوناردو دی‌کاپریو» نگاشته بود.

دولان خطاب به دی‌کاپریو می‌نویسد، «لئوناردوی عزیر، اسم من زاویه دولان است. من به مدرسه می‌روم و عاشق درس خواندنم. هشت سال دارم. بیستم مارچ نه ساله می‌شوم. من یکی از طرفداران شما هستم. فیلم تایتانیک را پنج بار دیده‌ام. شما خیلی خوب بازی می‌کنید. بازیگر خیلی خوبی هستید و من شما را تحسین می‌کنم.»

دولان هشت ساله در ادامه به دی‌کاپریو می‌گوید که او هم بازیگر است و اینکه دی‌کاپریو باید بیاید و در مونترال فیلم بسازد و مطمئن است که این روز می‌آید، چرا که آنجا لوکیشنی محبوب برای فیلمسازی است.

فیلم «زندگی و مرگ جان اف. داناوان» اولین فیلم انگلیسی زبان دولان به حساب می‌آید و بازیگرانی مانند «جیکوب ترمبلی»، «کیت هارینگتون»، «ناتالی پورتمن»، «سوزان ساراندون»، و «کیتی بیتس» در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *