نام رسمی سرویس استریم دیزنی

با رای مثبت سهامداران، رسما ادغام والت دیزنی با بخش فیلمسازی و تلویزیون فاکس قرن بیستم آغاز شد و با اینکه بیشتر خبرها در مورد بازگشت حق ساخت فیلم براساس دو مجموعه ابرقهرمانی مارول بود، اما تمرکز اصلی دیزنی در این توافق هرگز این موضوع نبوده و بخش زیادی از اهمیت این توافق سرویس جدید استریم این کمپانی بوده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از سرویس استریم دیزنی منتشر شده است. طبق خبری که وب‌سایتورایتی منتشر کرده، این سرویس استریم Disney Play (دیزنی پلی) نام دارد و طبق گفته دیزنی، این سرویس استریم بزرگ‌ترین اولویت این کمپانی در سال ۲۰۱۹ خواهد بود.

این صحبت در واقع نقل قولی از باب ایگر، رئیس و مدیر اجرایی شرکت والت دیزنی بود که نقش بزرگی را در توافق خرید بخش مهمی از سهام شرکت فاکس قرن 21 و همچنین ایجاد این شبکه استریم داشته است. علاوه بر فیلم‌هایی شرکت والت دیزنی، این کمپانی در حال ساخت چندین سریال از جمله سریال Star Wars (جنگ ستارگان) به‌همراه سریالی براساس انیمیشن Monsters Inc (شرکت هیولاها)، فیلم High School Musical (دبیرستان موزیکال) و یک سریال بدون عنوان و نام براساس کامیک‌های مارول، است. متاسفانه دیزنی در حال حاضر برنامه‌ای را برای استفاده از حقوق سریال‌های تلویزیونی یا اضافه شدن سریال‌های فعلی فاکس به برنامه‌های دیزنی پلی ندارد که این موضوع در واقع مانند فیلم‌های دنیای سینمایی مارول و جنگ ستارگان خواهد بود که فیلم‌های این دو مجموعه که تا پیش از سال ۲۰۱۹ اکران شده بودند، قرار نیست از ابتدا در این سرویس حضور داشته باشند.

در بخشی از این گزارش ورایتی اضافه می‌کند که دیزنی به دنبال کیفیت بالای محصولات فیلم و سریال این شبکه استریم مانند محصولات سینمایی خود است و تصمیم ندارد که با سرعت بخشیدن به ساخت هر یک از فیلم‌ها و سریال‌ها برای انتشار زودتر، به کیفیت آن‌ها ضربه بزند. همچنین دیزنی مدعی است که هزینه سرویس دیزنی پلی از هزینه سرویس نتفلیکس ارزان‌تر خواهد بود و مشترکان آن قرار نیست هزینه هنگفتی را بپردازند. همچنین دیزنی در حال ساخت چندین فیلم لایو اکشن انحصاری برای سرویس دیزنی پلی است.

تانی کال

برگرفته از Comicbookmovie

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *