نام فیلم جدید تام هنکس تغییر کرد

کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) به‌صورت رسمی اعلام کرد که عنوان فیلم You Are My Friend (تو دوست من هستی) تغییر کرده است و این فیلم که تام هنکس در آن نقش اصلی را ایفا می‌کند، با عنوان A Beautiful Day in the Neighborhood (روزی زیبا در محله) روی پردهٔ سینما خواهد رفت.

فیلمنامهٔ پروژهٔ جدید کمپانی سونی پیکچرز را میکا فیتزرمن بلو و نوآه هارپستر نوشته‌اند و این فیلمنامه براساس مقاله‌ای با عنوان Can You Say… Hero که تام جوناد منتشر کرده بود، نوشته شده است؛ داستان فیلمنامهٔ اقتباسی بسیار احساسی و درام است. داستان فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood براساس یک ماجرای واقعی از دوستی بین فرد راجرز و تام جوناد روایت خواهد شد. فرد مکفیلی راجرز ملقب به آقای راجرز، مجری مشهور برنامه Mister Rogers’ Neighborhood (محله آقای راجرز) است و تام جوناد نیز یکی از روزنامه‌نگاران معروف بوده که این دو رابطه دوستی نزدیکی با یکدیگر داشتند. داستان فیلم در مورد دورانی است که از تام جوناد خواسته می‌شود تا مقاله‌ای را در مورد زندگی فرد راجرز بنویسد. با اینکه او در ابتدا علاقه‌ای به این کار نداشت، اما پس از مدتی به شخصیت فرد راجرز علاقه‌مند می‌شود و در ادامه اعتراف می‌کند که شخصیت خودش نیز دستخوش تغییراتی شده است.

تام هنکس در نقش فرد راجرز، متیو ریس در نقش تام جوناد، سوزان کلیچی واتسون و کریس کوپر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. کارگردانی این فیلم را ماریل هلر، کارگردان فیلم Can You Ever Forgive Me، بر عهده دارد. تام هنکس پیش از این نقش والت دیزنی را در فیلم Saving Mr. Banks (نجات آقای بنکس) محصول سال ۲۰۱۳، بازی کرده بود و تجربه بسیار خوبی برای بازی در این نقش‌ها دارد. فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood قرار است در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر ماه ۱۳۹۸) روی پرده‌ٔ سینما برود.

همچنین چندی پیش در خبری اعلام شد تام هنکس در حال انجام مذاکره با کمپانی والت دیزنی (Walt Disney) برای بازی در نقش پدر ژپتو در فیلم لایو اکشن Pinocchio (پینوکیو) است. در حال حاضر این مذاکرات مراحل اولیه خود را سپری می‌کند و این فیلم تاریخ اکران و زمان شروع فیلمبرداری ندارد و هنوز بازیگر نقش پینوکیو مشخص نشده است. پل کینگ، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Paddington (پدینگتون) و فیلم Paddington 2 (پدینگتون ۲)، وظیفه کارگردانی فیلم پینوکیو را بر عهده خواهد داشت و اندرو میانو و کریس ویتز به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارند. همچنینکینگ، ویتز و سایمن فارنابی نیز در حال نوشتن فیلمنامه فیلم پینوکیو هستند. هنکس در انیمیشن Toy Story 4(داستان اسباب بازی ۴) نیز صداپیشگی شخصیت وودی را بر عهده دارد و این انیمیشن برای اکران در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

تانی کال

برگرفته از Deadline

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *