خانه ورزش اخبار ورزش ناچو: به ارزش های رئال مادرید افتخار می کنم؛ گلزنی در ۵۰ بازی متوالی آسان نیست

ناچو: به ارزش های رئال مادرید افتخار می کنم؛ گلزنی در ۵۰ بازی متوالی آسان نیست

0

ناچو که از مصدومیت و غیبت چند مدافع رئال مادرید به خوبی استفاده کرده، جایگاه تقریباً ثابتی در ترکیب تیم پیدا کرده است و روز گذشته بعد از پیروزی ۳-۰ مقابل آلاوز به خبرنگاران گفت:

از کار تیمی راضی هستم و شخصاً از گلی که به ثمر رساندم خوشحالم، هرچند برای من گلزنی امری عادی نیست. مهمترین چیز پیروزی بود. هر روز کار می کنم و تلاش می کنم که درون زمین عملکرد خوبی داشته باشم. بعد از وقفه بازی های ملی، بازی سختی بود. بازی های زیادی در لیگ باقی مانده و باید به کسب پیروزی به خصوص در خانه، ادامه دهیم و تمام امتیازات ممکن را جمع کنیم.

روند گلزنی تیم:

گلزنی در ۵۰ بازی پیاپی آسان نیست و ما به لطف کیفیتی که در خط حمله داریم، موفق به انجام این کار شده ایم. با میل به پیروزی وارد بازی ها می شویم و می دانیم اگر دروازه خود را بسته نگه داریم، در موقعیت خوبی برای کسب امتیاز خواهیم بود. با این بازیکنان کار راحتی است.

اظهارات پیکه:

به چنین حرف هایی عادت کرده ایم. ما روی کار خود تمرکز داریم. او عقاید خود را بیان خواهد کرد. برخی آنها را به اشتراک می گذارند و برخی هم نه، اما من خیلی به ارزش هایی که باشگاه رئال مادرید از روز اول به من یاد داده افتخار می کنم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *