«نایومی واتس» در پیش‌درآمد Game of Thrones بازی می‌کند

از سریال پیش‌درآمد «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) هنوز اطلاعات زیادی منتشر نشده، اما شبکه HBO سه شنبه شب اعلام کرد که «نایومی واتس» در قسمت پایلوت این سریال نقش‌آفرینی خواهد کرد.

«جین گلدمن» و «جورج آر.آر مارتین» نویسنده کتاب‌های فانتزی منبع الهام فیلم، نویسندگان این سریال که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده خواهند بود. مارتین در وبلاگ خود نام «شب طولانی» را برای این مجموعه پیشنهاد داده است. واتس در این سریال که داستانش به ده‌ها هزار سال قبل از وقایع هشت فصل «بازی تاج‌وتخت» می‌رود، نقش اصلی را بازی می‌کند. وی علاوه بر این پروژه تلویزیونی در کنار «شارلیز ترون» در مینی‌سریال جدید شبکه شوتایم در مورد زندگی «راجر ایلز» مدیر شبکه فاکس نیوز هم حضور خواهد داشت.

از میان چهار سریالی که برای ادامه روایت «بازی تاج‌وتخت» در نظر گرفته شده بود، تنها این سریال از شبکه چراغ سبز گرفت. جدا از ایده‌ای که گلدمن و مارتین بر روی آن کار می‌کردند، شبکه کابلی HBO سفارش فیلمنامه اسپین‌آف‌های دیگری که هریک در مقطع زمانی متفاوتی روی می‌دادند را صادر کرده بود.

«کارلی وری» و «مکس بورنستین» نویسندگان «وست‌ورلد» و «بازماندگان» (که در حال حاضر مشغول نگارش فصل دوم سریال «ترور» شبکه AMC هستند)، «برایان هلگلاند» کارگردان «داستان یک شوالی» و «برایان کوگمن» نویسنده چند اپیزود از «بازی تاج‌وتخت» کسانی بودند که بر روی سه نسخه دیگر پیش‌درآمد کار کردند.

«کیسی بلویز» مدیر برنامه‌سازی شبکه اوایل سال جاری میلادی اعلام کرد که هواداران دست کم تا سال ۲۰۲۰ باید برای روی ایر رفتن این سریال جدید منتظر بمانند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *