شرکت EA اعلام کرد که بازی Star Wars: Battlefront 2 دارای نبرد‌های هوایی بسیار بهتری نسبت به بازی اول خواهد بود. همچنین تریلر و گیم‌پلی نبردهای هوایی آن هفته بعد در همایش Gamescom رونمایی می‌شوند.

با نزدیک شدن به همایش گیمزکام، شرکت EA برنامه‌هایش را برای این همایش مشخص کرده و تاکید خاصی بر روی بازی Star Wars: Battlefront 2 دارد. در ابتدا تریلر و همچنین گیم‌پلی زنده از بخش Starfighter Assault که بخشی جدید در این دنباله هست نشان داده می‌شود. این بخش شامل نبرد هوایی بین هواپیماهای فضایی می‌شود.

بخش Starfighter Assault در چند مرحله انجام می‌شود و در آن فضاپیماها و شخصیت‌های سه‌گانه اصلی جنگ ستارگان حضور دارند. در دمویی که در گیمزکام نشان داده می‌شود، تیم‌ها در نقشه Fondor: Imperial Shipyard به مبارزه می‌پردازند و هر شخصیت هواپیماهای شخصی خود را دارد.

EA قول داده است که در بازی Star Wars: Battlefront 2 تجربه هوایی بازیکنان بهتر از بازی اول باشد. گفته شده است که در این بازی سیستم نبردهای هوایی پشرفت کرده، کنترل‌های بهتر، قابلیت شخصی‌سازی بیشتر و بازی‌های تیمی که هر شخص نقش خاصی دارد، وجود خواهد داشت.

تریلر و گیم‌پلی بازی در تاریخ 21 آگوست (30 مرداد) در ساعت 21 به نمایش گذاشته خواهد شد.

در بتای بازی Star Wars: Battlefront 2 که از ماه اکتبر در دسترس قرار می‌گیرد، بخش Starfighter Assault در نقشه Fondor: Imperial Shipyard حضور خواهد داشت. اما اگر به نبرد هوایی علاقه‌ای ندارید، نبرد زمینی در نقشه Theed Galactic Assault در دمو نیز خواهد بود.

همایش گیمزکام 2017 از 22 تا 26 آگوست (31 مرداد تا 4 شهریور) در شهر کلن کشور آلمان برگزار می‌شود. این همایش یکی از بزرگ‌ترین همایش‌های بازی در دنیاست و سالانه هزاران نفر در آن شرکت می‌کنند که از این نظر از همایش E3 هم بالاتر قرار می‌گیرد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *