خانه ورزش اخبار ورزش نتایج دیدار های مقدماتی جام جهانی؛ هت‌تریک رونالدو و پیروزی پر گل فرانسه مقابل هلند

نتایج دیدار های مقدماتی جام جهانی؛ هت‌تریک رونالدو و پیروزی پر گل فرانسه مقابل هلند

0

از گروه های A، B و H تیم ها به مصاف هم رفتند که طی آن پرتغال با هت‌تریک کریستیانو رونالدو به پیروزی راحتی دست یافت و کاپیتان این تیم رکورد گلزنی پله در بازی های ملی را پشت سر گذاشت.

گروه A:

قبرس موفق شد با نتیجه ۳-۲ از سد تیم بوسنی عبور کند. تیم های یونان و استونی با تساوی ۰-۰ متوقف شدند. اما در مهمترین و جالب ترین بازی این گروه تیم ملی بلژیک موفق شد با نتیجه عجیب و پرگل ۹-۰ از سد تیم جبل الطارق عبور کند. گل های شاگردان روبرتو مارتینز در این دیدار را مرتنس، لوکاکو (۳ گل)، مونیر (۳ گل) و هازارد و ویتسل به ثمر رساندند. ضمن اینکه ویتسل در دقیقه ‘۴۰ از بازی اخراج شد و بلژیک با ۱۰ نفر موفق به کسب این نتیجه شد؛ بعد از اخراج او آنها صاحب ۴ گل دیگر شدند.

در این گروه بلژیک ۱۹ امتیازی است و در صدر جدول قرار دارد و یونان با ۱۳ و بوسنی با ۱۱ امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

گروه B:

تیم ملی سوئیس در این گروه ۳-۰ مقابل آندورا پیروز شد. مجارستان با نتیجه ۳-۱ لتونی را شکست داد و تیم ملی پرتغال در دیدار مقابل جزایر فارو با نتیجه ۵-۱ به برتری دست یافت؛ در این دیدار کریستیانو رونالدو ۳ گل زد و شمار گل های ملی خود را به عدد ۷۹ رساند تا از رکورد ۷۸ گل پله نیز عبور کند. ویلیام کاروالیو و نلسون اولیویرا هم گل های دیگر شاگردان سانتوس را به ثمر رساندند.

در این گروه سوئیس با ۲۱ امتیاز صدرنشین است و پرتغال با ۱۸ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

گروه H:

در این گروه تیم ملی بلغارستان با نتیجه ۳-۲ سوئد را شکست داد. لوکزامبورگ با ۱ گل مقابل بلاروس پیروز شد و در مهمترین بازی امشب، تیم ملی فرانسه در خانه موفق شد با نتیجه پر گل ۴-۰ از سد هلند عبور کند؛ آنتوان گریزمن، توماس لمار (۲ گل) و امباپه گل های خروس ها را به ثمر رساندند.

در این گروه فرانسه ۱۶ امتیازی و صدرنشین است و تیم های سوئد با ۱۳ و بلغارستان با ۱۲ امتیاز در رده های بعدی قرار دارند. هلند هم با ۱۰ امتیاز چهارم است و تنها ۳ بازی دیگر فرصت دارد تا برای حضور در جام جهانی تلاش کند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *