نتفلیکس برای فیلم The Cloverfield Paradox پنجاه میلیون دلار پرداخت کرده است

پس از انتشار فیلم Bright (درخشان) در کریسمس گذشته، حال شبکه نت فلیکس (Netflix) اخیرا فیلم دیگری را منتشر کرده است. در حاشیه مسابقه Super Bowl 52 که بامداد دوشنبه این هفته برگزار شد، این شبکه دو تریلر از فیلم The Cloverfield Paradox (کلاورفیلد پارادوکس) منتشر و اعلام کرد این فیلم از هم‌اکنون در دسترس کاربران این شبکه استریم قرار گرفته است و کاربران این شبکه می‌توانند این فیلم را تماشا کنند. با این حال، بدون در نظر گرفتن نقدهای فیلم سوال اصلی این است که نت‌فلیکس برای به دست آوردن حقوق این فیلم که توسط کمپانی بد ربات که متعلق به جی جی آبرامز است، تولید شده و در ابتدا قرار بود توسط کمپانی پارامونت منتشر شود، چقدر هزینه کرده است؟

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از توافق شبکه نت‌فلیکس با کمپانی پارامونت برای حقوق انتشار فیلم The Cloverfield Paradox منتشر شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، مدتی پیش جیم جیانوپولوس، رئیس کمپانی پارامونت‌، به‌همراه جی جی آبرامز و تد ساراندوس، مدیر اجرایی نت‌فلیکس، جلسه‌ای را برای طرح نجات این فیلم برگزار کردند. طبق گفته منابع نزدیک، کمپانی پارامونت و آبرامز نگران عملکرد فیلم The Cloverfield Paradox در گیشه بودند و بدین ترتیب شبکه نت‌فلیکس تنها با پرداختی کمی بیش از ۵۰ میلیون دلار توانست حقوق انتشار این فیلم را از کمپانی پارامونت بخرد.

با وجود اینکه فیلم The Cloverfield Paradox نقدهای ضعیفی را از منتقدان دریافت کرده است، اما عرضه زودهنگام و فوری آن از شبکه نت‌فلیکس به نظر می‌رسد که برنامه مناسب و سودآوری برای این مجموعه بوده است و طبق آمار اولیه منتشر شده، کاربران نت‌فلیکس استقبال بسیار خوبی از این فیلم کرده‌اند. با این حال، کمپانی پارامونت همچنان حقوق انتشار فیلم The Cloverfield Paradox در بازار کشور چین و بازار خانگی را در اختیار دارد. دانیل برول، الیزابت دبیکی، اکسل هنی، کریس اودوود، گوگو امبتا-را، ژانگ زئی و دیوید اویلوو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Cloverfield Paradox حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. داگ جونگ و اورن ایزیل کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. کارگردانی فیلم The Cloverfield Paradox بر عهده ژولیوس اونا، کارگردان فیلم The Girl Is in Trouble، بوده است.

با این حال، فیلم The Cloverfield Paradox تنها فیلمی نیست که پارامونت و نت‌فلیکس اخیرا در مورد آن توافق کرده‌اند. ماه آذر امسال، شبکه نت‌فلیکس حقوق انتشار فیلم Annihilation (نابودی) در بازار بین المللی را به‌دست آورد. در حال حاضر کمپانی پارامونت حق انتشار فیلم Annihilation در کشور آمریکا، کانادا و چین را در اختیار دارد و نت‌فلیکس قرار است ۱۷ روز پس از اکران این فیلم در بازار آمریکای شمالی، این فیلم را در دسترس کاربران جهانی خود قرار دهد. فیلم Annihilation به کارگردانی الکس گارلند، قرار است در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۸ (۴ اسفند ۱۳۹۶) اکران شود. ناتالی پورتمن، جنیفر جیسن لی، اسکار آیزاک، جینا رادریگز، تسا تامپسون، دیوید گیسی، تووا نووتنی، بندیکت وانگ و سونویا میزونو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Annihilation حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

با این حال، کمپانی پارامونت شاید حقوق انتشار فیلم The Cloverfield Paradox را به شبکه نت‌فلیکس واگذار کرده است، اما همچنان حقوق انتشار فیلم‌های بعدی این مجموعه را در اختیار خواهد داشت. اخیرا اطلاعاتی از قسمت چهارم فیلم Cloverfield (کلاورفیلد) منتشر شده که اخیرا مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم با نام تولیدی Overlord به پایان رسیده است. اتفاقات این فیلم در دوران جنگ جهانی دوم جریان خواهد داشت. فیلم Overlord برای اکران در تاریخ ۲۶ اکتبر ۲۰۱۸ (۴ آبان ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است و در حال حاضر طبق برنامه این فیلم در جدول اکران فیلم‌های آینده کمپانی پارامونت حضور خواهد داشت.

تانی کال

برگرفته از Comicbookmovie

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *