نتفلیکس برای گسترش محتوای خود 1.6 میلیارد دلار قرض خواهد کرد

Netflix برای ادامه دادن به تولید محتوای خود، بیشتر تو قرض فرو میره.امروزه تماشای تلویزیون نسبت به گذشته خیلی تغییر کرده. صبر کردن برای قسمت بعدی، سر و کله زدن با تبلیغات، پول های زیاد دادن برای شبکه های کابلی، اصلاً مفاهیم جذابی نیستن. برای همینه که Netflix اینقدر قدرتمند شده. این شبکه تمام چیزهای بد تلویزیون رو از بین برده. هرچند به همین دلیل با تقاضاهای بسیاری مواجه شدن و برای همین معیارهاشون نیز باید تغییر کنه. محتوا مهمترین چیز برای Netflix است. بدون محتوای با کیفیت، Netflix از بین میره. به همین دلیل تصمیم گرفتن که خیلی مهمه تا پول زیادی رو با ریسک بالا خرج کنن تا محتوای با کیفیت به مردم سراسر دنیا بدن. اونا میخوان انتخاب بیشتری به جز Stranger Things و Orange is the New Black و The Defenders به شما بدن. میخوان خیلی از این پیش تر برن.

به گزارش آریافیلم، Netflix امیدواره بتونه ۱٫۶ میلیارد دلار قرض کنه تا بتونه برای سال آینده، کارهاش رو بهتر پیش ببره. کمپانی برنامه داره که چیزی بین ۷ تا ۸ میلیارد دلار روی گسترش محتواش توی سال ۲۰۱۸ خرج کنه. در پایان سه ماهه سوم سال، Netflix گفته که ۴٫۸۹ میلیارد دلار بدهی داره که خیلی بیشتر از بدهی سال قبلش، یعنی ۳٫۳۶ میلیارد دلاره.

نتفلیکس برای گسترش محتوای خود 1.6 میلیارد دلار قرض خواهد کرد

Netflix میخواد از اینی که هست بزرگ تر بشه و این کار هم پول زیادی میخواد. اگر Netflix میخواد بشه خود استریم سرویس، نه فقط یکی از خوب هاش، پس باید کارشون رو توی همه ژانرها گسترش بدن تا بتونن مخاطبان مختلف با سلایق مختلف رو جذب کنن. Netflix حاضره بخاطر هدفش حسابی قرض کنه. به همین دلیله که با اینکه تا اینجا ۱۶۳ میلیون دلار در سال ۲۰۱۷ بدهی داره، حاضره بازم در ماه های آینده بازم قرض کنه.

از اینکه الان درآمد Netflix کمتر از مخارجشه، معلومه که میخوان یه مدت طولانی، پابرجا باشن. به جای حرکت به سمت سوددهی، به سمتی حرکت کردن که شرکتشون رو گسترش بدن. شکست جزء انتخابات شرکت نیست، چون با این همه بدهی و بدهی های پیش رو، شکست، عواقب بدی خواهد داشت.

با تمام این وجود، به نظر نمیاد Netflix شکست بخوره. هر ساله به عنوان یک شرکت فیلمسازی کار میکنه و چندتا از بهترین سریال ها و فیلم ها رو داره. اگه Netflix حاضره برای گسترش کارهاش، بیشتر قرض کنه، پس بزار بکنه.

تانی کال

آریافیلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *