نتفلیکس حق پخش فیلم Mowgli را خریداری کرد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Mowgli (موگلی) قرار است از شبکه نت فلیکس منتشر شود. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، این شبکه بزرگ استریم توانسته حقوق پخش و انتشار این فیلم لایو اکشن را از شرکت برادران وارنر خریداری کند و حال این شبکه، خانه جدید اقتباس جدید رمان کتاب جنگل (The Jungle Book) اثر رودیارد کیپلینگ، خواهد بود. فیلم Mowgli قرار بود در تاریخ ۱۹ اکتبر ۲۰۱۸ (۲۷ مهر ۱۳۹۷) اکران شود که با توجه به فروش حق پخش آن، اکنون قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ از شبکه نتفلیکس منتشر شود.

فیلم Mowgli قرار است یک روایت دوباره، متفاوت و تاریک‌تر از رمان، انیمیشن و فیلم لایو اکشن کتاب جنگل باشد که کارگردانی این فیلم لایو اکشن بر عهده اندی سرکیس است و کلی کلاوز نیز کار نوشتن فیلمنامه فیلم موگلی را بر عهده دارد. روون چند، اندی سرکیس، بندیکت کامبربچ، کریستین بیل، متیو ریس، فریدا پینتو، پیتر مولان، نائومی هریس، ادی مارسن، تام هالندر و کیت بلانشت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mowgli حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. شرکت The Imaginarium که متعلق به اندی سرکیس است و وظیفه ساخت ساخت فیلم موگلی را بر عهده داشته، از فروش حق امتیاز انتشار این فیلم به شبکه Netflix ابراز خوشحالی و رضایت کرده است و آن را یک فرصت بزرگ برای این فیلم می‌داند.

ماه اردیبهشت امسال، شرکت برادران وارنر اولین تریلر فیلم Mowgli را منتشر کرد که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم بودیم. در سال ۲۰۱۶، والت دیزنی فیلم The Jungle Book به کارگردانی جان فاورو را منتشر کرد که این فیلم که روایت و لحن کلاسیک انیمیشن خود را حفظ کرده بود، موفق شد بیش از ۹۶۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و در ادامه دیزنی ساخت دنباله آن را تایید کرد.

تانی کال

برگرفته از IGN

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *