نت‌فلیکس اسپین‌آف سریال Vikings را می‌سازد

سریال درام تاریخی «وایکینگ‌ها» (Vikings) شبکه‌ی History به نویسندگی «مایکل هرست» به زودی با فصل ششم به پایان می‌رسد، اما نت‌فلیکس قرار است سریال اسپین‌آفی برای آن به تولید برساند. «اینترتینمنت ویکلی» گزارش می‌دهد که این شبکه سفارش ساخت «وایکینگ‌ها: ولهلا» (Vikings: Valhalla) را صادر کرده است. داستان سریال ۱۰۰ سال پس از وقایع «وایکینگ‌ها» روی می‌دهد و بسیاری از عوامل قبلی بازمی‌گردند.

«جب استوارت» نویسنده‌ی «جان سخت» برای نگارش فیلمنامه‌ انتخاب شده است. هرست می‌گوید: «می‌دانم که میلیون‌ها هوادار در سراسر دنیا از تولید این سریال با همکاری نت‌فلیکس و ام‌جی‌ام هیجان‌زده‌خواهند شد. «جب استوارت» نویسنده‌ی حقیقتاً قدری است و داستان‌های تازه‌ای در مورد معروف‌ترین وایکینگ‌ها روایت خواهد کرد.»

تولید اسپین‌آف سریال پربیننده‌ی «وایکینگ‌ها» چندان دور از انتظار نبود، اما مسئله‌ی غافلگیرکننده ساخته‌شدن آن توسط شبکه‌ی نت‌فلیکس است، در حالی که سریال اصلی همچنان از شبکه‌ی History قرار است پخش شود.

نت‌فلیکس سریال تاریخی مشابهی به نام «آخرین قلمرو» (Last Kingdom) را هم در اختیار دارد که شخصیت‌هایش به «وایکینگ‌ها» بی‌شباهت نیستند. «تاج» (The Crown) دیگر سریال تاریخی پربیننده‌ی نت‌فلیکس است که فصل سوم آن به تازگی منتشر شده. «وایکینگ‌ها: ولهلا» داستان‌هایی در مورد وایکینگ‌های معروف از جمله «لیف اریکسن»، «هارالد هارادا»، «ویلیام فاتح» و «فریدیس» را بازگو می‌کند. این زنان و مردان در خاک اروپا برای بقا می‌جنگند.

فصل ششم «وایکینگ‌ها» ۴ دسامبر (۱۳ آذرماه ۱۳۹۸) پخش می‌شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *