نت‌فلیکس انیمه The Witcher را هم می‌سازد

شبکه‌ی نت‌فلیکس به فاصله‌ی یک روز پس از انتشار گزارش سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۹ و پربیننده‌ترین سریال جدید خواندن «ویچر» (The Witcher)، روز چهارشنبه تأیید کرد که برای تولید انیمه‌ی بلند «ویچر: کابوس گرگ» (The Witcher: Nightmare of the Wolf) هم چراغ سبز نشان داده است.

در توصیف داستان انیمه آمده است: «دنیای «ویچر» در این فیلم انیمه که تهدید شدن «کانتیننت» توسط خطرات قدرتمند را نشان می‌دهد گسترش پیدا می‌کند. این پروژه توسط «لورن اشمیت هیسریش» و «باو دی‌مایو» تهیه‌کنندگان سریال «ویچر» و استودیوی کره‌ای «استودیو میر» که سابقه‌ی تولید «ولتران: مدافع افسانه‌ای» (Voltron: Legendary Defender) را دارد تولید می‌شود.

«هنری کویل» در سریال «ویچر» نقش «گرالت ریویا»، هلاک‌کننده‌ی جانوارن فراطبیعی را بازی می‌کند. در دنیای گسترده‌ی سریال، انسان‌ها، الف‌ها، ویچرها، نوم‌ها و هیولاها برای بقا نبرد می‌کنند و تشخیص خیر و شر به راحتی ممکن نیست.

روز سه‌شنبه نت‌فلیکس گزارش داد که براساس استانداردهای جدید محاسبه‌ی بیننده، فصل اول «ویچر» را نزدیک به ۷۶ میلیون مشترک به تماشا نشسته‌اند. «ویچر» یکی از محبوب‌ترین سریال‌های سال ۲۰۱۹ نیز بود، در حالی که هشت اپیزود آن اواخر ماه دسامبر منتشر شد. نت‌فلیکس سفارش ساخت فصل دوم سریال را پیش از پخش فصل صادر کرد.

تاریخ پخش انیمه‌ی «ویچر: کابوس گرگ» اعلام نشده، اما انتظار می‌رود این پروژه برای پر کردن فاصله‌ی زمانی ایجاد شده میان فصل‌های سریال تولید شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *