نت‌فلیکس سریالی براساس انیمه محبوب Cowboy Bebop می‌سازد

نت‌فلیکس یک سریال لایو اکشن ۱۰ اپیزودی براساس انیمه «کابوی بیباپ» (Cowboy Bebop) تولید می‌کند. این وسترن فضایی با همکاری استودیوهای «تومارو» و «آی‌تی‌وی» و نویسندگی «کریس یوس» (ثور: رگنوراک، ثور: دنیای تاریک) ساخته می‌شود.

یوست تهیه‌کننده و نویسنده سریال، از این انیمه‌ی پربیننده در مورد چهار کاراکتر به نام‌های «اسپایک اسپیگل»، «جت بلک»، «فی ولنتاین» و «ردیکال اد» که جنایت‌کاران سراسر منظومه‌ی شمسی را به دام می‌اندازند و حتی گاهی دنیا را نجات می‌دهند، سریالی لایو اکشن برای شبکه تولید می‌کند.

«کابوی بیباپ» که یکی از بهترین انیمه‌های تاریخ دانسته می‌شود، در قالب ۲۶ قسمت در سال‌های ۱۹۹۸ و ۱۹۹۹ در ژاپن روی ایر رفت. این سریال انیمه موفقیت‌های پرشماری در عرصه بین‌المللی کسب کرد، صاحب چندین جایزه شد و انیمه را به نسل جدید بینندگان غربی معرفی کرد.

از سال‌ها قبل شایعه‌ی تولید فیلم لایو اکشنی براساس «بیباپ» با بازی «کیانو ریوز» به گوش می‌رسید اما این گمانه‌زنی‌ها هیچگاه تحقق نیافت. برای طرفداران انیمه، تولید سریالی لایو اکشن ممکن است نگران کننده باشد، اما جای امیدواری همچنان وجود دارد زیرا شبکه «شینیچیرو واتانابه» کارگردان اصلی «بیباپ» را به عنوان مشاور در این پروژه با خود همراه کرده است. تاکنون اقتباس‌های لایو اکشن ناموفقی از انیمه‌های «دراگون بال زد» (Dragon Ball Z) و «آخرین هواشکن» (The Last Airbender) به کارگردانی «ام نایت شیامالان» صورت گرفته است. اما فیلم‌هایی که براساس (Death Note) و (Bleach) در سال جاری میلادی ساخته شد تا حدودی نظر مخاطبین را جلب کردند و بر خلاف آثار نت‌فلیکس بیشتر به منبع وفادار بودند.

استودیوی «تومارو» سریال «برف‌شکاف» (Snowpiercer) براساس فیلمی به همین نام را نیز برای شبکه‌ی TNT‌ در دست ساخت داد. علاوه بر این، استودیو در حال تولید چندین عنوان انیمه دیگر است

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *