نت‌فلیکس فصل دوم Locke & Key را می‌سازد

سریال «لاک و کلید» رسماً برای فصل دوم بازمی‌گردد. نت‌فلیکس اعلام کرد که فصل دوم این سریال فراطبیعی و ترسناک را به تولید می‌رساند. فصل اول این سریال که فوریه گذشته روی ایر رفت بیش از یک دهه در هولو و نت‌فلیکس در حال توسعه بود. «کارلتون کیوس» و «مردیث آوریل» نویسندگان فصل اول سریال بودند.

«لاک و کلید» براساس کتاب مصوری به همین نام نوشته‌ی «جو هیل» و «گابریل رودریگز» ساخته شده و داستانی در مورد سه خواهر و برادر به نام‌های «تایلر» (کانر جساپ)، «کینزی» (امیلیا جونز) و «بود» (جکسون رابرت اسکات) روایت می‌کند که پس از قتل وحشیانه‌ی پدرشان به خانه‌ی اجدادی خود در ماساچوست می‌روند و متوجه می‌شوند کلیدهایی جادویی در آنجا وجود دارد که قدرت‌های وسیعی به آنان می‌بخشد. علاوه بر آن‌ها، یک موجود شیطانی هم به دنبال به دست‌ آوردن کلیدهاست.

کیوس و آوریل با انتشار بیانیه‌ی مشترکی می‌گویند: «بسیار خوشحالیم که ماجراهای «لاک و کلید» را به همراه همکاران‌مان ادامه می‌دهیم. از نت‌فلیکس به خاطر حمایت‌هایش در این دوران سخت قدردانی می‌کنیم و امیدواریم بخش‌های جدید و هیجان‌انگیزی از داستان‌مان را تقدیم شما کنیم.»

اینکه فصل دوم دقیقاً چه زمانی بازخواهد گشت، با توجه به توقف تولید بسیاری از پروژه‌های تلویزیونی و سینمایی در پی انتشار ویروس کرونا، هنوز نامشخص است. دیگر بازیگران سریال شامل «دربی استنچفیلد»، «آرون اشمور»، «پتریس جونز» و «گریفین گلاک» می‌شدند. «اندی موشتی» کارگردان «آن» (It) در کنار کیوس و آوریل از تهیه‌کنندگان این مجموعه‌ی تلویزیونی بودند. موشتی نسخه‌ی اول اپیزود اول سریال را کارگردانی کرده بود.

تابستان گذشته پس از کناره‌گیری هولو و به راه افتادن کمپینی عظیم برای نجات سریال، نت‌فلیکس سرانجام به صورت رسمی اعلام کرد که سفارش ساخت یک فصل را صادر می‌کند. اما این شبکه دستور داد که این فصل با فیلمنامه‌های جدید، و بازیگران جدید فیلمبرداری شود.

کیوس فوریه گذشته در این باره به ورایتی گفته بود: «آسان نبود. اما در نهایت، آنچنان عاشق این داستان بودم و دوست داشتم آن را برای تلویزیون بسازم و راهی برای از سر راه برداشتن موانع پیدا کنم که اشتیاق من همچنان مانند گذشته باقی مانده بود. تنها سعی کردم از زاویه‌ی دیگری و با ذهن باز و میلی شدید به قصه نگاه کنم تا به تولید برسد.»

اولین تغییر اساسی این بود که داستان با قتل «رندل لاک» با بازی «بیل هک» آغاز نشود، چرا که به گفته‌ی کیوس، در آن صورت مخاطب تصور می‌کرد که برداشتی خشن و وحشتناک از کتاب‌های مصور ساخته شده است. در عوض، قتل‌ در قالب فلش‌بک و خاطرات نمایش داده می‌شود.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *